3. november 2012

Pintslipesupäev

Olen jälle hulganisti kadunud olnud, aga ma endiselt püüan seda viga parandada. Nii palju on tegelikult kirjutada, muljetada, näidata..

Täna siis võtsin kätte ja tegin mõnusa pintslipesupäeva. Kuna ma pole pikalt erilist meiki kandnud (pole lihtsalt aega olnud), ei ole nad ka pikalt sügavpesu vajanud. Aga pesin siiski ka pikalt seisnud pintslid puhtaks, tolmust ja muust pahast, mis õhu kaudu liigub.

Abivahenditeks kasutan siis tavalist niisutavat kätepesuseepi, mis lõhnab jumalikult. Tegemist on siis Treaclemooni tootega mis kannab nime Those lemonade days. Nimest võib juba aru saada, et lõhnab nagu sidrun. Ja lõhnabki! Pudel on pumbaga ja seda on vahvad 500 ml. Soetasin omale selle Tallinna Kaubamaja ilumaailmast umbes viie kohaliku raha eest. Ja no loogiliselt, teine abivahend on vesi.

Pesuprotsess näeb siis selline välja et asetan väikse koguse seepi peopessa, teen pintsliotsa kergelt niiskeks vee all, ajan seebi peopesas pintsliga mõnnalt vahtu, kuniks kõik meigijääk on pintslist kadunud (ehk siis lihtsamalt, kuni vesi on puhas). Pigistan õrnalt harjastiku kuivaks ja asetan kummuli rätiku peale kuivama. Kindlasti ei tasuks veega hullu panna, ehk siis hoida pintslisabast ja sealt kus asuvad liimikohad, vesi ning seep eemal - lööb lahti ja see oleks väga õnnetu olukord.

Kindlasti paljudel on küsimus, miks seep? No võib ju kasutada kallist pintslipesuvahendit või shampooni, aga ma leian et kuna naise käed on väga õrnad ning see seep on õrn kätele, tapab baktereid ja lõhnab hästi, lisaks ka niisutab, siis miks ka mitte? Näonahale pole kuidagi halvasti siiani mõjunud, kuigi mul on väga kapriisne nahk, siis leian, et see sobib mulle ja mu pintslitele.



Homme vöib oodata postitust mis mu meigikotist leidub, ehk siis välismaisemas keeles "whats is in my travel makeup bag.. " 

Päikest, 
Birgit.

5 kommentaari:

  1. Minu pesupäev on väga sarnane, aga ma kasutan šampooni - seda mis parasjagu seisma on jäänud...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma olen shampooni ka kasutanud, aga leidsin, et seep tuleb odavam.. Poeshampoone üldiselt ei osta ja see beebishampoon on ka jõle kallis. :)

      Kustuta
  2. Vastused
    1. Bdellium tools green bambu, on olemas ka kollaseid, aga neid ükshaaval ei müüda, vaid komplektis. http://miuh3ellcat.blogspot.com/2012/05/dbellium-tools-pintslid.html

      Kustuta
  3. Mina kasutan ka seepi: siiani on pintslid kõige paremini puhtaks teinud Oriflame niisutav käteseep glütseriiniga, aga TBS-i tükiseebid on ka päris head. Nüüd soetasin spetsiaalse pintslipesuseebi, näis, kas on veel parem...

    VastaKustuta