29. november 2012

Mari külalispostitus

Tere kõigile!

Kõigepealt soovin tänada lahket võõrustajat, kes lubas oma blogisse teha vahva külalispostituse.
Mõtlesin kohe hoolega, millest teile kirjutada ning valisin teemaks minu enda näohooldus.

 Olen kapriisse näonahaga ning olen näinud kurja vaeva, et leida omale tooted, mis sobiksid mulle. Enamus jaekaubandustoodetest (nii odavad, kui kallid) on lõpuks hakanud minu näoga negatiivselt reageerima ning oi, kui palju raha olen ma suutnud juba prügikasti visata.

 Üle aasta tagasi leidsin omale USA juhtivkosmeetika firma Mary Kay (edaspidi MK) tooted, tänu millele olen saanud oma probleemid kontrolli alla ja ausalt öeldes, ma ei teagi, mida müüakse praegu poodides.

 Et mitte postitusega ülipikale venida, siis teen kokkuvõtte ühe päeva meigiharjumustest.

 Hommik: Hommikut alustan alati näo külma veega pesemisega. Kuna öösel naharakud uuenevad, siis teen hommikul ka mikrolihvimise protsessi (1x nädalas). Selleks kasutan Mary Kay kahest tootest koosnevat Microderma süsteemi. Esiteks mikrolihvin korralikult näo ning peale seda kannan peale siluva ja hooldava seerumi. Kuna praegu on hiline november, siis järgmise etapina kasutan C-vitamiini seerumit (mida kasutan 2x aastas – kevadel ja sügisel 2 nädalat järjest igapäevaselt) ning peale seda kannan kortse ennetava silmakreemi + niisutava näokreemi. Kuna olen alles 28-aastane ning ei vaja veel kortsuvastast hooldust, siis kreemina on mul kasutusel MK Botanical effects niisutav kreem. Talvel kasutan rasvasemat, suvel geeljamat niisutajat.  Silmakreemina on MK kortse ennetav silmakreem.

 Kõik kreemid ja hooldustooted mida kasutan, on lõhnavabad ning see on minu jaoks ülioluline. Kehakreem võib olla lõhnastatud, kuid parfüümirikast kreemi ma omale näkku kanda ei soovi. Parfüümi jaoks on ikka olemas kõik need kaunid pihustipudelid, mida saame osta parfümeeriapoodidest J

 Aga tagasi teema juurde. Igapäevaselt ei meigi ma end täismeigiga, kuid mida kindlasti kasutan, on MK mineraalidega tolmpuuder ja põsepuna. Lisaks highlightin vahest kulmuluud sära andva puudriga (võrreldav Mary Lou Manizer’iga) ning kindlasti toonitan kulmud. Kulmude toonimiseks ei ole mul eraldi kulmupuuder, vaid kasutan Mary Kay tumedat lauvärvi, mida kannan peale kulmupintsliga.

 Ripsmetushe on mul igapäevaselt kasutuses kaks – Mary Kay Lash love Lenghtening, mis pikendab ja eraldab kõik ripsmed ükshaaval või Mary Kay Ultimate pikendav-tihendav ripsmetush. Ripsmetushi alla kannan alati MK ripsmetushi primeri (vahel kasutan seda ka öösiti ripsmetel toitva maskina)

 Lisaks annan huultele sära MK Nourishine + huuleläikega ja minu päev võib alata!

 Õhtuti koju tulles kasutan MK 3-in-1 seepi, mis puhastab näonaha ning on antibakteriaalse toimega. Peale seda eemaldan silmameigi jäägid MK õlivaba silmameigieemaldiga ning toniseerin näonahka Botanical Effects toonikuga.

 Siis kannan peale taas niisutava kreemi, silmaümbruskreemi ning kindlasti ka MK ripsmekasvu soodustava seerumi.

 Ja ongi minu ühe päeva iluprotseduur kirja pandud.

   Mainin veel, et tegelikult kasutan ma enamus tooteid Mary Kay tootevalikus, kuid jutt läheks siin juba vast liiga pikaks.
 Lisaks toon välja ka kord nädalas tehtavad protseduurid, milleks on:
Mary Kay Satin Hands käte hooldus, kus vahatan naha pehmeks, koorin käed ning peale seda kreemitan hoolega.
Mary Kay jalgade hooldus, kus teen mõnusa jalavanni, koorin jalad ning kreemitan värskendava jalakreemiga.
Mary Kay Satin lips huultehooldus, kus kõigepealt koorin-maskitan huuled ning peale seda kannan peale huulepalsami (huulepalsam igapäevaselt kasutusel ei ole, kuna huuleläige on üliniisutav).
Mary Kay Botanical Effects savimaski kasutan 1x nädalas ning vahel kasutan ka laisa inimese geelmaski Mary Kay’lt, mida võib jätta peale terveks ööks.

 Aitäh kõigile, kes lugeda viitsisid ning veelkord tänud blogi perenaisele!




Lisan teile illustreerivana pildi oma kosmeetikakoti sisust. Ja ei, ilutooteid ei ole kunagi liiga palju, kui nad sobivad just teile ning on kvaliteetsed 

Vastan heameelega ka kõigile teie küsimustele, armsad lugejad. Minu e-mail on mari@mary.ee ja mary.ee on olemas ka kodulehena ning Facebookis.


(Tänud Marile toreda kirjutise eest ja pakkumine tulla minu blogisse külalispostitajaks, on endiselt jõus! Kirjutage mulle Lustikummuti Facebooki või emailile: miuhellcat@gmail.com)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar