4. november 2012

meigitoodete hoiustamine minu moodi

Väike nipp, kuidas mina oma meigikollektsiooni hoiustan. See küll muutub pidevalt, aga hetkel on ta mul nii ja kusjuures väga praktiline. Igapäeva asju hoian sellises vahvas taskutega värgis, mis kandis paki peal nime küll ehete organiseerija, aga mina leidsin teise võimaluse, kuna ehteid mul palju pole. Saatis selle mulle õde, shotimaalt. Ostetud (ilmselt) primarkist ja ehk oli kuskil 1-5 naela hinnaks. Kindlasti leidub seda ka eestis, mulle vist on see silma jäänud näiteks jyskist.

Ülejäänud asju, suuremaid meigipalette ja ripsmeid ja taolisi potsikuid, mis sinna sahtlitesse ei mahu, hoian kontoritarvete topsides, karpides, mis soetasin jyskist, hinda ei mäleta. Pintslid on kenasti eyeslipsface suures pinstlitopsis ja väiksemad lauvärvid ja pigmendid on kenasti reas väiksel seebialusel, mis kunagi sai rimi kleepsude eest soetatud.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar