4. november 2012

Minu reisi meigikott

Nii. Saab nüüd selle mis lubatud, whats in my travel make up bag. Miks just see? Kuna igapäevaselt ma meigitooteid kaasas endaga ei tassi, siis oli inimestel huvi, mis on aga minu meigikotis, kui ma peaksin nt reisile minema, vanematele Pärnusse külla või midagi taolist. Sisu on suhteliselt lihtne ning ainult hädavalikud asjad, nt puhastustarbed, kreem, ja kerged ja väiksed topsikud meigi jaoks, üldiselt testerid (jumestuskreem, bb kreem, primer jne). Kott on suhteliselt suur ja kompaktne, mahutab palju. Lisaks sisaldab näidatud toodetele see kott ka vatipadjakesi, hambaharja ja hambapastat.



Kott on Gok Wan'i oma, saatis mulle õde shotimaalt. Sisaldas originaalis dussigeeli, koorijat ja kehakreemi, mis lõhnavad maru hästi. Kott on mõnusast pvc materjalist, kvaliteetne ja mahukas. Olen rahul ja teeb oma tööd hästi. 


Puuder MiYo doll face ja päiksepuuder NYC smooth skin.

Ripsmekoolutaja Artdeco, ripsmetuss Lumene raspberry miracle mascara, pinsetid apteekist.


Kaks suhteliselt naturaalset tooni huulepulka, mõlemad Manhattan ja toonideks pruun/taupe/nude 95D ja oranz 34N. Tegemist väga kerge katvusega niisutavate huulepulkadega. Kummalised toonid aga huultel ilusad. 


Kaks Make Up Store lauvärvi, millest pruuni ma kasutan ka kulmudel, toonideks heledam powdery nut ja pruun kakaw, Color tattoo 24h toonis 40-permanent taupe ja lainer Lush iseseisev.


Lõhn Morgan Love De Toi, juuksepulber got 2b powder'ful, elf face mist.


Lumene natural code jumestuskreem matt makeup toonis 10 vanilla, Benefit the porefessional, MAC studio finish concealer toonis NW15, kaks skin79 BB kreemi - super+ beblesh balm (roosa) ja vip cold collection super+ beblesh balm.


Bioderma näovesi segatüüpi ja rasusele nahale, käte desifitseerija, Eos kätekreem ja huulepalsam, bioderma näokreem rasusele nahale.


Pintslid Real Techniquesilt, mac'ilt, ELF'ilt, ecotoolsilt ja bdellium toolsilt ning küüneviil (klaasist).



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar