29. november 2012

Minu pintslite kollektsioon/My brushes collection

Olen vahepeal soetanud terve hulgi uusi pintsleid, mõned olen ise ostnud, aga kõige lemmikumad kingiti mulle ja ma olen maru sillas neist hetkel. Kuna paljud on huvi tundnud, mis abimehi ma siis täpsemalt kasutan, otsusustasin siis täpsema postituse teha kerge ülevaatega.




See on siis minu kõige lemmikum komplekt, mis ma oma käte vahele olen saanud. Tegemist on Bdellium Tools yellow bambu (kollane bambus) komplekt. Lisaks pistsin sinna vahele ennesoetatud rohelise bambuse pintslid. Mis ma saan öelda? Ma armastan neid! Kes mind tunneb, teab et just NEED pintslid on mulle parim kink mis saab teha. Ma jumaldan seda, et nad on sünteetilise pintsli kohta mega pehmed, ilusat värvi ning teevad tööd ju superhästi! Lisaks on nad kompaktsemat mõõtu, seega nõksake väiksemad kui teised pintslid aga käes siiski mugavad. Peale seda kui ma omale sünnipäevaks need rohelised kolm tükki kinkisin, tunnen et ma olen oma hinge kaotanud neile. Lähitulevikus sooviks omale veel soetada kogu rohelise bambuse komplekti ja roosa on ka välja tulemas lähiajal. Lisaks sooviks proovida nende maestro ja studio kollektsiooni mis on antibakteriaalsed, pole küll sünteetilised, aga ehk on väärt kindlasti oma hinda. (Umbes 85 euri, kogu kollase komplekti eest, üksikpintslid jäävad 6-20 naela vahepaika.)
Komplekt saadaval siis ebay'st, amazon.com´ist ja nende ametlikul kodulehel - http://bdelliumtools.com/.

Komplekt sisaldab:

980  Powder
964 AP Blusher
955 Duet Fiber Finishing
949 Pointed Foundation
947 Small Foundation
936 Concealer
785 Tapered Blending
780 Pencil
775 Duet Fiber Shader
772 Small Shader
740 Sponge Applicator
733 Lash
762 Small Angle
710 Eyeliner
542 Bold Lip

Rohelistest pintslitest oman:

787 Duet Fiber Large Tapered Blending
785 Tapered Blending
780  Pencil


Lisaks ma ostsin omale mõni nädal tagasi väikse kabuki pintsli, mis kannab numbrit 995. Eriti mugav on see puudri jaoks ja mineraalseks jumestuseks. Hind oli umbes 22 euri ja soetasin ebay'st. Lisaks on ta väga vahvas plastmass topsikus, millega on väga mugav teda kaasas tarida, ilma et ta mustaks või vigastada saaks.


Mu ELF pintslite kollektsioon on ka kõvasti täienenud, kuna nad on ülisoodsad ja super hea kvaliteediga. Oman siis järgmisi pintsleid: Powder Brush, Stipple Brush, Small Stipple Brush, Blush Brush, Angled Foundation Brush, Small Angled Brush. Kõigi 6 pintsli kohta vaid kiidusõnu, sest ükski neist pole mind veel alt vedanud, ei aja karva, ei ole karedad ning nagu sai mainitud, hind on super odav (kodulehel 4.50 euri).


Lisaks on mul veel mõni Ecotools pintsel. Oman suurt Kabuki pintslit, kaldotsaga pintslit, ja siis väikest silmapintslite komplekti, mis sisaldab endas highlight, blend, crease, shade ja smudge pintslit.


Ja siis mõned muude firmade pintlid. Real Techniques, I.L.U, Make Up Store, Peggy Sage, Artdeco ja MAC (replica, sest originaalide jaoks olen ma liiga vaene).

3 kommentaari:

  1. Tekitasid huvi bdelliumi vastu, aga hetkel kasutan peamiselt ELFi pintsleid, paar sigma ja peggy sage'i oma on ka. Loodetavasti varsti jõuavad kohale REal techniques pintslid - tellisin iherbist, black fridayl ja maksin 2 komplekti eest peeagu sama vähe kui ühe eest peab Eestis maksma :) 17.99 oli komplekt, aga sealt sai veel alla. Tellisin core collectioni ja silmapintslite komplekti.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. dollarites on siis hinnad. ILUs oli minu teada u 24€ komplekt.

      Kustuta
  2. Ma olen oma Real Techniquesi pintslid tellinud love-makeup.co.uk lehelt, enne seda blush brushi (ostuhind 9.99 naela ehk siis umbes 12 euri, eestis kuskil 18 euri) oli mul veel stipple brush (love-makeup.co.uk: 10.99£(13.50€) eestis 20 euri), mis mu käes kahjuks ära lagunes (samas ega ta nüüd nii väga hea ka polnud, mul jättis jumestuskreemi triibuliseks, ELF stipple brush teeb hulka paremat tööd, mis siis et näeb täitsa väsinud ja närtsinud välja juba peale ostu). Lisaks kinkisin sõbrannale jõuludeks Travel Essentials Set'i mis love-makeup lehel maksis 20.90 naela ehk kohalikus rahas 25.99. Kaubamajas jäid komplektide hinnad 30 euri kanti, et mujalt tellides tuleb igati odavam RT pintslite omandamine.

    VastaKustuta