16. detsember 2016

Oh jõuluaeg, oh jõuluaeg..

Enne kui ma tagasi NYXi asjade juurde lähen siis tuli vahele selline asjaolu, et mul käisid päkapikud!

Tegin usinasti tööd, et Tere, teile on pakk. Kuhu kuller tulla võib? Mul oli muidugi küsimus, et misasssja, whats going on. Järgmine päev toodi see mulle tööjuurde ja ma tundsin end nagu kõrvust tõstetuna!

Päkapikk oli Natura Siberica ning nad saatsid mulle kolm ülimõnusat toodet enese keha ja vaimu hellitamiseks.

Mis on Natura Siberica ja kust neid leida? Natura Siberica on meie oma kodumaine üritus ning alustasid oma tegevust Tallinnas 2014 aastal. Nad on looduslik ja orgaaniline kosmeetika, mis põhineb metsikutel ürtidel ja Siberi taimedel. Valemi puhtus on garanteeritud Euroopa BDIH, ECOCERT, COSMOS ja ICEA kosmeetika sertifikaatidega. Natura Siberica tooted ei sisalda tehislikke värv- ega lõhnaaineid ning tootmisahelas ei kasutata naftasaadusi ega geneetiliselt muundatud komponente. Natura Siberica kosmeetikatoodetega ei korraldata mitte kunagi loomkatseid jäädes selle juures hindade poolest pigem madalaks (3-20€) ning kättesaadavaks kõigile. Nende tooteid võib leida kõikjalt üle Eesti - Rimi, Selveri, I.L.U, Maxima, Prisma, Coop, Ideaalkosmeetika, LCosmetics, Stockmanni ning Kaubamaja lettidelt ning nüüd avasid nad mitte just väga kaua aega tagasi oma esimese esinduspoe Viru Keskuses! Lisaks tegelevad nende edasimüügiga paljud Eesti e-poed!
Esimeseks Scottish Wild Thistle And Siberian Rhodiola Rosea niisutav ja hooldav kätekreem.

Tutvustus loverte.com lehelt: Šoti mägimaal asuva Alladale´i looduskaitseala looduse taevalikust ilust inspireeritud NATURA SIBERICA Alladale Nourishing kätekreem niisutab ja toidab nahka, muute käed siidiselt siledaks ja pehmeks. Koostises sisalduv metsiku ohaka ekstrakt niisutab intensiivselt kuiva nahka. Siberis, Hakassia farmis kasvatatud roosilõhnalise kuldjuure ekstrakt muudab naha tugevamaks ja elastsemaks.
Kasutamine: Kandke puhtale nahale, masseerige kuni imendumiseni.


Kätekreem nagu kätekreem ikka, mina hoian seda tööjuures, kuna seal kuivavad mu käed kõige enam, eriti kui ma küünarnukini fotokeemias suplen. Lõhn on värske ning pole eriti pealetükkiv, tuup suur ja mugav (nagu hambapasta, alumiiniumist tuubis). Kokku tervenisti 75ml kreemi. Teeb käed tõesti niisutatuks, nagu lubab ning pai on mul palju pehmem. Hind jääb umbes 5€ kanti, mis on võrdlemisi ülisoodne sellise koguse kohta!
Teiseks Saaremaa niisutav duššigeel. (Organic Wild Estonian Cloudberry And Wild Rose).

Tutvustus naturasiberica.ee lehelt: Niisutav dušigeel annab pehme õhulise vahu, puhastab õrnalt, nahka kuivatamata, kingib meeldivad emotsioonid ja mugavustunde, annab nahale õrna marjaaroomi.
Orgaaniline murakas on rikas vitamiinide С, А, Е, В1, В2, РР kompleksi, antioksüdantide, polürikastamata rasvhapete poolest, mis tagavad nahale intensiivse toitmise ja niisutamise, muutes selle pehmemaks ja sametisemaks.
Metsik roos on rikkalikuks askorbiinhappe ja vitamiinide allikaks, stimuleerib kollageeni väljatöötamist, aktiviseerib ainevahetuse protsesse ja tõstab naha immuunsust.


Mul on olnud viimased aastad lemmik Lushi Snow Fairy duššigeel aga see on hakanud end ammendama - juba selle liigse läila lõhna tõttu (keegi hakkab suureks kasvama). Õnneks saigi viimane pudel Lushi otsa - ja täpselt õigel ajal tõid pikapäkad uue. Lõhnalt mõnus ja mahe ning maalähedane, täpselt selline, nagu hetkel minu tundlikule ninale sobib. Vahutab ohtralt ning little goes a long way. Ühest pumbast piisab. Ja just pump on mul selle kogu toote lemmikosa, nii mugav ju! Pudel on suur ning seda jagub tükiks ajaks. Peale pesu jätab naha pehmeks (ei pea kreemitama, isegi minu kodus olev kare vesi ei tee liiga) ning eriti meeldib mulle ta enne unne suikumist - nii rahustav! Pudel on 400ml ja hinnaks umbkaudu 5-6€
Kolmas ja viimane on Faroe Islands Modelling Body Scrub (Fääri saarte modeleeriv kehakoorija).

Tutvustus loverte.com lehelt: Faroe Islands vormiv kehakoorija koorib nahalt mustuse ja surnud rakud, stimuleerib naharakkude uuenemisprotsessi ning valmistab selle ette järgevaks nahahoolduseks. Mineraalide- ja vitamiiniderikas Fääri saartel pärit mereadru stimuleerib loomulikku salenemisprotsessi, muutes naha elastsemaks ja rohkem trimmi. C-vitamiine ja AHA-happeid sisaldav Siberi magnoolia-viinapuu ekstrakt soodustab naharakkude uuenemist, muutes kehakontuurid sujuvamaks ja naha siledamaks.
Sellest ma olin kõige rohkem elevil, kuna mulle meeldib oma nahka ikka hirmsasti koorida koguaeg, eriti peale raseerimist. Annab ekstra puhta tunde ikka! Purk on mega suur ja ma saan ikka maru kaua sellega loodetavasti hakkama, kui ma just ei otsusta selles suplema hakata. Terad on meeldiva suurusega, ei kratsi liiga aga piisavalt, et vereringe mõnusalt liikuma hakkaks ning keha nauditavalt õhetama panna. Sääred olid nagu poleeritud! Lõhn taaskord ei ole liiga pealetükkiv, pigem just meeldivalt mahe ning värske. Potskas tervenisti 370ml  ja hinnaks umbkaudu 12€.

Keda aga hakkasid nende tooted rohkem huvitama, võiksid kindlasti lahti lüüa nende kodulehe või minna luurama Viru Keskuse esinduspoodi, sest koduleht on väga hästi informeeritud (miinus hinnad, need võiks siiski ka olla) ja ma usun, et poes töötavad selle brändi spetsialistid, kes oskavad igale rumalale ja mitte nii väga rumalale küsimusele vastuse anda. Lisaks nende tooted on ideaalsed jõuludeks kingikotti, kuna ei löö rahakotile auku põhja.

Aitäh ning soe kallistus Natura Sibericale laadse üllatuse eest! Te olete imelised! 

Hõissa! 

1 kommentaar: