12. detsember 2016

NYX // 3

Ja jätkame NYXi lainel.

NYX Micro Brow Pencil toonis Taupe (ülemine, MBP01) ja NYX Eyebrow Cake Powder toonis Taupe/Ash (alumine ECP03) on mul praegu kaks enimkasutatud kulmutoodet. Enne joonistan ilusa kulmukaare omale kulmupliiatsiga ning seljärel imiteerin puuduolevaid karvakesi kulmupaleti ja kaldpintsliga. Micro kulmupliiatsi puhul on hea see, et ta on imepeenikese süsiga ning üles-alla keeratav ning teiselpool pliiatsit peidab end kulmuhari, millega mõnnalt kulmud korda kammida. Kulmupaletis on vaha, kaks tooni puudrit, imemini pintsel ja hari. Neid kahte mina oma hiiglasliku kämblaga ei suuda kasutada. Hind Tallinna Kaubamajas: 7.50€
NYX Color Mascara toonis Forget Me Not / Myosotis (CM07) on nagu nimigi ütleb värviline ripsmetušš. Minul on ta samat tooni nagu pakend - helelilla. Hari on peenike ning tušši pigment vapustav. Ei kisu ripsmetel tükki, ei kleebi kokku ning ei pudene ärakuivades kusagile. Lõhn on natuke kummaliselt tehislik. Antud toodet kahjuks meie Eesti turult ei leia.. :( 
NYX Shine Killer (vasakul, SK01) ja NYX Studio Perfect Photo-Loving Primer toonis Clear (paremal, SPP01). Tegemist siis mõlemi puhul primeritega. Shine killer on nagu nimigi ütleb, säratapja. Ehk kui sa oled tavaliselt õlipall, siis see aitab seda muret lahendada. Toimeaeg pole küll pikk, minu rasu murrab mõne tunni möödudes julmalt läbi, aga pildistamise puhul oi kui kaunis. Sama saab öelda ka tegelt teise primeri kohta. Mõlemid on tekstuurilt silikoonised, mis on minu puhul eelistus. Soovitan pigem pressida nahka kui hõõruda - sulgeb kõik avasused, kust rasu läbi pressib. Parempoolne primer on toimeajalt pikem. Nende erinevus on see, et Shine Killerit võid ka niisama kanda, Perfect Primer on pigem aluspõhi jumestuskreemi alla. Hind Tallinna Kaubamajas: 12.49€
NYX HD Studio Photogenic Concealer toonis Porcelain (CW01). Ma võin öelda, et ma ei liialda aga see on mul juba otsas ning lähen varsti uue järele. Nii hea ongi! Ma kasutan tihtilugu vaid seda peitekat mõne iluvea peitmiseks ning ma ei vajagi jumestuskreemi seetõttu, kuna tegemist on üsna hea katvusega peitekreemiga. Soovitan soojalt! Hind Tallinna Kaubamajas: 8.40€
NYX Pro Crease pintsel. Pole mu kõige lemmikum. Eriti selle hinna juures. Mul on näiteks Zoeva pintslid, mis on poole odavamad ja kõvasti pehmemad ning hajutavad paremini. Seetõttu ma nii pettusin. Teeb oma töö ära aga krt torgib ju! Lisaks mul on harjastiku keskel mingi kummaline silikooniriba. Lohakas ja haralihoidev harjastik. Minu jaoks kõige suurem pettumus NYXi kollektsioonis. Lisaks pole ta sünteetiline (Zoeva sünteetilised teevad silmad ette) vaid loomakestele on haiget tehtud :( Hind Tallinna Kaubamajas: 10.49€


Jätkub...

Hõissa!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar