11. detsember 2016

NYX // 2

Kuna tooteid on palju kogunenud ja ma ei hakka teid üle koormama ühe postitusega, tuleb neid mitu. Siin on teine. Valdavalt silmatoodete pudi..

NYX Hot Singles Eyeshadow toonides Harlequin (vasakpoolne, HS09) ja Whipped Cream (paremal,HS35) (Mul on tegelikult kollane ka, nimeks STFU (HS60) aga ta oli teadmata kohta pandud pildistamise ajal). Ei midagi keerulist, tugevalt pigmenteeritud lauvärvid, kerge hajutada, ei pudene ja määri lisaks kõigele veel soodsad ka.. Mis veel elult tahta? Pakendis 1,5g toodet ja Hind Tallinna Kaubamajas: 3.20€
NYX Jumbo Eye Pencil toonides Milk (vasakul, JEP604) ja Knight Chevalier (paremal, JEP626).Ma arvan, et nende silmapliiatsite tutvustamine on ebavajalik, kõik kes vähegi midagi meigist teavad, on nende olemasolust teadlikud. Endiselt, MIKS KURAT NAD KEERATAVA SISUGA POLE? Ma pole siiani leidnud sobivat teritajat, mistõttu nende kasutamine minupuhul on üsna soikus ning neid juurde ei osta enne kui olen teritaja leidnud (kuigi tegelikult tegemist on tõesti imeheade pliiatsitega, millega saab mega hea lauvärvi põhja! nooo kuramus!).  Kokku 5g toodet ning Hind Tallinna Kaubamajas: 6.40€
NYX Mosaic Powder Blush toonis Love (MPB10). Taaskord huvitav lisa mu kollektsioonis - ma pole just suurem põsepunahuviline. Küll aga ma olen seda mitmeid kordi lauvärvina kasutanud. Pigment on oioi kui tugev ja little goes long way. Topsis on neli eri tooni ruuši, mis võid kasutada eraldi või kokku segades. Sisaldab veidike ka glitterit, et lisada sära su palgele. Topsis 5,7g puudertoodet ning Hind Tallinna Kaubamajas: 10.49€
NYX Vivid Brights liquid lainerid toonides (vasakult) Vivid Halo VBL04, Vivid Envy VBL07, Vivid Delight VBL08 ja Vivid Fire VBL01. Tegemist on üsna haruldaste asjadega meie turul, ehk siis erksavärvilised ja tummise pigmendiga lainerid, millel on mõnus peenike pintsel ning pikk saba, kust kinni hoida, et saada konkreetne ja terav joon. Olen ühest neist juba korra kribanud ka, kliki siia!
Topsis kokku 2 ml lainerit ja Hind Tallinna Kaubamajas: 5.30€

Jätkub...

Hõissa!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar