10. detsember 2016

NYX // 1

NYX on teadagi nüüd baltimaad vallutanud ja avavad nurgakese lisaks Tallinnale Tartus (minge uurima! Tartu Kaubamajas!).
Ühtlasi Janne töötab Tallinna Kaubamaja NYXi nurgas, siis on mul lausa kohustus aegajalt sinna oma raha viia - juba eelkõige seetõttu, et sõbrannat käia üle vaatamas. Ja iga kord tulen ma hunniku kraamiga koju ja kordagi pole kahetsenud. Loe edasi..



Esimesena ma PEAN rääkima sellest kohvrist. Selle sain ma omale, kuna avamispeol tegin teatud summa ulatuses ostu. Veidike nagu meelega kulutasin, sest see kohver pidi minuga koju tulema. Tuligi. Ta on tugevast materjalist ja mahutab palju aga samal ajal on üsna pisike. Ehk näiteks kui ma maale lähen, ei viska ma oma igapäevaseid asju kusagile kotinurka, kus nad katki lähevad vaid panen kenasti sinna kohvrisse, mis mahutab kõik mu vajalikud asjad ära ja on palju lihtsam näpuotsa võtta - kõik jääb terveks! Lisaks seal on sees ka väike peeglike. Ühtlasi lehvib sanga küljes avamispeo käepael, et tunda end veidikese erilisemana. Ja ei saa jätta mainimata, kui kaunis ta mu lauanurgal on niisamagi seistes. Kui kunagi peaks tekkima võimalus selle mega suure pro kohvri jaoks, siis.. Ilmselgelt Birks tahab omale seda. Mul ongi ruumipuudus tekkimas :(

Teiseks alustan ma huuletoodetest, sest neid on kõige rohkem.
NYX Soft matte lip cream toonis London (vasakpoolne, SMLC04) on matt huulevõõbe, mis on virsiku alatooniga nude huulekreem (sest ta ei ole ei pulk ega läige). Käepärases tuubis (8 ml) mugava aplikaatoriga. Lõhnab magusalt. Ei kuiva täiesti matiks, kerge kleepekas jääb külge ning kui süüa-juua-musitada siis kaob kindlasti huultelt ära. Peale kandes kerge kanda ning ei ole ebameeldiv. Hind Tallinna Kaubamajas: 7.50€
NYX intense butter gloss toonis Berry Strudel (parempoolne, IBLG02) on nagu nimigi ütleb huuleläike laadne toode. Ta on tugeva pigmendiga ning üsna tummine koostiselt. Võrreldes Soft matte'ga on huultel palju ebameeldivam. Juba seetõttu, et ma isiklikult pole huuleläike inimene, kuna juuksed jäävad kinni, nii tugeva pigmendiga huuleläike puhul on reegel, et see on lõpuks mööda nägu laiali jne.. Seega minu käsi nende poole väga ei lähe. Küll aga ma tean inimesi, kellele need väga-väga meeldivad. Tasub ikka proovida, see pole oluline, et mina neid ei kannata. Lõhnab samamoodi nagu Soft matte ning sisaldab sama palju toodet (8 ml). Hind Tallinna Kaubamajas:  7.50€
NYX Lip primer toonis Nude (LPR01) Asi mida ma poleks uskunud, et ma omale kunagi meigiarsenali poetan. Pole kunagi suurt primerite usku olnud, aga see toode muutis mu vaatevälja. Ta põhimõte on siis see, et ta ei lase huuletootel huulepiirist välja joosta, kirgastab toone ning pikendab kandmisaega. Mul endal on tunne, et eks ta veidike niisutab ka huult, sest kuna ma matte huulepulki põhimõtteliselt kuritarvitan, siis koostöös selle primeriga mul ei ole huuled lõhki ja kuivad hiljem. Suur pluss pakendi puhul on see, et sisu on üles-alla keeratav! Miks Jumbo Pencilid juba sellise süsteemiga pole? Pakend on sisuliselt sama ju! Ei mingit jamamist selle teritamisega. Kodulehe andmetel on toodet kahes toonis, kuigi huultel ta on üsna läbipaistmatu, veidike matistab huuletooni. Põhimõtteliselt kes kasutab peitekreemi huultel võiks end selle vastu välja vahetada. Hind Tallinna Kaubamajas: 5.30€
NYX Liquid Suede cream lipstick toonis Kitten Heels (LSCL11). Tegemist on siis enimüüdud vedel-matt huuletootega, mille fenomenist ma aru ei saa. Jah, ta on kirgas ja väga pigmenteeritud aga lubatud veekindlusest pole haisugi. Ta voolab isegi pihta minemata mööda nägu laiali ja vot seda sa ei eemalda enam mitte mingi valemiga. Sinna kuhu sa ta paned, sinna ta igatahes ei jää. Ta ei kuiva minu nahal vähemalt 100protsenti kuivaks vaid väike määriv kiht jääb siiski peale. No kohe üldse ei meeldi see.(See on samamoodi nagu minu blogigi - lihtsalt kõigile ei ole võimalik meeldida!) Toonide valik on lai ning pakendis 4ml huulemääret. Hind Tallinna Kaubamajas:  8.50€ (Janne soovitas salfakat musitada, siis võtab selle kleepeka ära, minu puhul kahjuks ei toiminud - ma usun kel kuivem nahk, sel sobib see ideaalselt!)
NYX Cosmic Metals lip cream toonis Ultraviolet (ülemine, CMLC10) ja Fuchia Fusion (alumine, CMLC02) on vist ainukesed lemmikud huuleLÄIKED. Okei, ma ei saa neid kaua kanda ilma et maha kisuks aga pildil on oi-oi-oiii kui ilusad! Tegemist siis huulevõõpega, mis on metalse säraga. Mul ei ole lihtsalt sõnu! Seda peab ise proovima ja enda peal nägema, aru saamaks kui ilus ta on! Lõhna suurt pole, pakendis 4 ml kraami. Hind Tallinna Kaubamajas: 8.50€
NYX Full Throttle huulepulk toonis Firestorm (FTLS04) on niiiiiiii kreemine ja pehme huulepulk, millel on üli tugev pigment ja tõesti kuivab veekindlaks. Lausa nii veekindlaks, et taaskord väga raske on eemaldada. Seega õlibaasil eemaldid peavad selliste asjade puhul ligidal olema. Puudub magus lõhn (pigem omab kosmeetilist tehislikku lõhna) ning pakendis 2,4 g huulevärvi. Hind Tallinna Kaubamajas: 7.50€
NYX Lingerie huuletoode toonis Embellishment (LIPLI02) on NYX'i liquid matte huulemäärete seas esimene, mis tõesti matiks ka kuivab. Antud toon on väga koostiselt ja toonilt Lime Crime Cashmere'le sarnane (dupe alert). Püsib huultel kaua ning omavoliliselt üle äärte ei jookse. Mugav aplikaator, kenad naturaalsed toonid ning helde kogus toodet (4ml). Hind Tallinna Kaubamajas:  8.50€
NYX Creamy Round lipstick toonis Power Puissance (LSS629) mis pakendil lubab olla ekstra kreemine huulepulk. Seda ta on, sulab nagu või. Toon on kaunis tuhmlilla. Vajab kindlasti pliiatsit alla, muidu on kiire jooksu panija, aga niisutab huuli, mis on hea. Lõhnatu, pakend tundub odav ning ebakindel, toodet kokku 4g.  Hind Tallinna Kaubamajas: 4.20€

Jätkub...

Hõissa!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar