12. märts 2017

ära mine närvi

Võtsin üle pika aja pinstlid ja värvid kätte. Läksin närvi. Glitter on isegi kopsudes. Metsakutsu hitt siinkohal on täiesti soundtrackiks. Avastasin, et mul pole piisavalt oranze toone. On vaid üks kärts neoone ja see on ka kõik. Põhjust uute asjade kiikamiseks. Lisaks proovisin ära uusi mis ma juba olen kokku ostnud aga ei ole väga jõudnud proovida. Töötavad heasti!


Kulmud:

Kasutasin Ingloti Duralinerit (magic in a jar), et teha Kat Von D Serpetina paletis olev toon Bloodmilk (matt punane) laineriks ning toonisin sellega kulme. Sabaosasse lisasin hiljem veidike "varju" ehk siis lihsalt lauvärviga Ankh (samast paletist) veidike tumedust juurde. Vedasin NYXi Lip Of The Day laineriga toonis Heat Wave (jah, tegemist on huulelaineriga) tummise joone kulmu alla.




Silmad:

Põhjaks on mul oranz lauvärv, Melti The Radioactive Stack'ist pärinev toon Radon. Sellele lisasin sama punast juurde, mis kulmudesse. Ilma Duralinerita. Hajutasin. Hoolega hajutasin. Lauvärvi lisasin vaid silma sisenurka ja välisnurka ja alumisele lauosale. Lisasin Wet'n'Wild glitteri toonis Vices (mis pole üldse nii tugev kui pakendis tundub, aga ajab asja ära) ja ripsmed (pärit Aliexpressist. Nad on pikemad kui mu kannatus, üle kulmu). Tegin lainerjoone NXYi #LOTD laineriga ja Urban Decay Perversioni laineriga. Nendega tegin ka huupi täpikesed. Värvisin ripsmed ja volia! Ahjaa, läätsed pärinevad Pupilo'st!





Kes mind nüüd puhtaks peseb?

Hõissa!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar