3. mai 2016

Turblissi rabatoonik


Ei ole otsa ega äärt ilublogijate kokkutuleku kingikoti postitustest.. Seegi siin kuulub sinna auku. Leidsin sealt Turblissi! Täpsemalt nende rabatooniku.

Mis on Turbliss

Turbliss on kodumaine nahahooldusbränd, mille põhitooraine on turvas. Kõik tooted on 100% puhtad ning kõik on algusest kuni lõpuni nende endi toodetud - kaevandamisest kuni pakendamiseni. Tooraine on pärit meie enda kodumaa maapõuest. Turvas mõjub meie nahale rahustavalt, puhastavalt ning värskendavalt. Turblissi kõige populaarsem toode on Turbamask probleemsele nahale, mis ühtlasi on ka minu lemmik, mis ei puudu minu ilurituaalidest peaaegu et kunagi. 
Kapriisse kosmeetilise turba originaalne koostis on lihtsalt niivõrd rikkalik – humiinhape, fulvohape, hümatomelaanhape, samuti anorgaanilised mineraalid, lipiidid, aminohapped, ensüümid, mikroelemendid, fütotoitained ja väävel. Need bioaktiivsed ühendid imenduvad sügavale nahka, taastavad selle elastuse ja naha normaalse funktsioneerimise. Turvas toimib tõhusa kortsuvastase hooldusena, ravib probleemset nahka, leevendab aknet ja psoriaasi (mul on psoriaas, tõesti toimib!), kiirendab naha ainevahetust, ergutab, elustab nahka. Albumiini sidumise toimel toimub nahas ioonide vahetuse protsess, mille käigus vahetatakse plusslaenguga ioonid negatiivsete ioonide vastu, aidates seeläbi naharakul jälle oma algsel moel funktsioneerima hakata. Lühidalt öeldes – selle asemel, et lisada maski hüaluroonhapet või kollageeni, aitab turvas nahal neid aineid ise toota.

Nagu sai kirjutatud, on nende turbamask mul alati koduses majapidamises olemas, nüüd on ka rabatoonik, millega on nii mõnus peale maskitamist vatitupsuga nägu lisapuhastada. Ta on lõhnatu ning värvitu, ei ärrita nahka ning sobib kõigile! Mulle meeldib vahel peale näo puhastamist ja kreemitamist lihtsalt otse pudelist pritsida, annab kohese värskustunde. Vahel ka pikal tööpäeval saab taolist protsessi läbi viidud, veidike rabatoonikut ja natuke puudrit nina peale ning olen taas värske ja klientidega valmis tegelema. Kuigi õige kasutusviis peaks olema 2x päevas, hommikul ja õhtul toniseerimiseks, olen ma üsnagi laisk inimene ja ei viitsi seda igakord teha. Kuigi võiks ja veidike ka peaks - mu nahk ütleks aitäh. Ükskord kui suureks kasvan, hakkan tragiks :) 

Ma ei tea, mul ei ole kunagi Turblissi toodete kohta midagi kobiseda, isegi kui ma nii väga üritan! Turbliss on ametlikult minu lemmikbränd, mida ma olen KÕIGILE soovitanud ja soovitan ka edaspidi! Rabatoonik proovitud, nüüd on uudishimu nende kulda sisaldavatele toodete pihta.. Kahju, et minu rahakott praegu nende pihta ei hakka. Nende kokku korjatud auhindade kogus on muljetavaldav ning lõppu ei näi tulemas, tulevad lagedale aina uute toodetega, uusim neist KLAAR sari noortele. 

Kust Turblissi leiab? 

Kuna nad on üsna kergesti kättesaadavad kõigile, leiab nende saadavuskohad SIIT.

Hõissa! 

4 kommentaari:

  1. See kõlab mõnusalt. Peab proovima :)

    VastaKustuta
  2. Vaatamata VV imelikule käitumisele, on nende mask mu lemmik. Samas ma tean, et hinnapoolest ma seda ei ostaks. Kas Turblissi mask on soodsama hinnaga? Võiks isegi proovida. :)

    Sorri, jumala teemast mööda. :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Turbliss on ikka hulka soodsam, ka kättesaadavam. Proovi kindlasti :)

      Kustuta