7. mai 2016

Aesti

Mulle jäi tuttavate kaudu kõrvu, et on meil turule tulnud kodumaine turbashampoon, mis sobib eriti hästi tundliku nahaga inimestele. Mul endal isiklikult on kahjuks peanahka kimbutamas psoriaas ning ma ei saa kõiki shampoone kasutada - siiani olen vaid apteeki omadega oma peakest pesnud. Kuna ma olen tulihingeline Turblissi toodete fänn ning olen korduvalt saanud tõestust, et kosmeetiline turvas on eriti suur pai nahale kui ka juustele, siis olen tegelenud koguaeg samalaadsete toodete otsinguga, kahjuks maski pähe määrimine on ilge mökerdamine. Lõpuks leidsin niiöelda vedelema variandi ning kõigele lisaks veel argaaniaõlidega! 

Tegemist siis meie kodumaise pärliga, nimeks tal Aesti. Võtsin nendega ühendust, ning nad saatsid mulle prooviks ühe pudeli argaaniaõliga turbashampooni. Ja lühidalt kokkuvõttes - ma olen leidnud oma peanahale sobiva! 



(Kirjeldus kodulehelt) Looduslik Eesti filtreeritud terviseturba šampoon sisaldab bioaktiivseid aineid ja mineraale, mis puhastavad ja toidavad juuksejuuri sügavuti. Tulemuseks tugevamad ja elujõulisemad juuksed. Šampoonis sisalduv argaaniaõli aitab siluda katkiseid juukseotsi, muutes juuksed peale pesu siidiselt pehmeks. Tänu hoolikalt valitud koostisele sobib šampoon suurepäraselt igapäevaseks kasutamiseks kõikidele juuksetüüpidele.
  • Annab juustele pikaajalise puhtuse.
  • Puhastab peanaha, seda kuivatamata.
  • Ärritusvaba.
  • Argaaniaõli muudab juuksed siidiseks, jätmata juuksed õliseks.
  • Annab terve ja ilusa läike juustele.
  • Toidab juuksejuuri ja stimuleerib juuksekasvu.
  • Koosneb looduslikest komponentidest, ei sisalda sulfaate, värv- ega säilitusaineid.
Kuna on igasugu pahaainevaba toode, siis teadugi shampoon ei vahuta nõnda, nagu poeomad seda teevad. Segan veega, ajan mõnusalt mullitama ning sügan sellega mõnusad 5 minutit oma peanahka. Välja loputates on tunda üsna värsket olekut ning seda, et nahk hingab. Kuna mul on üsna tihe juus, siis on see lausa imeline tunne. Peale kuivamist on tavaline, et mul hakkab peanahk veidike kihelema, seda shampooni tarvitates hakkab alles 3ndat päeva peale pesu tunda andma, et oleks aeg nüüd uus puhastuskuur läbida. Juuksed on tervemad, juuksejuur rohkem puhevil (mul tihedad ja rasked juuksed, üsna peadligi hoiavad) ning läbikammitavus kergem. Kuna mu peanahk on niivõrd kuiv ja olen tihe blondeerija, siis on jumala tavaline, kui ma ei näe põhjust terve 4 päeva isegi pead pesta - rasueritus põhimõtteliselt puudub ja juus on koguaeg üsna kuiv. Nüüd aga olen täheldanud, et peale kolmandat päeva peaks juba pesema, juus on rasusem - mille üle, kujutage te ette, on mul hea meel! Juuksekasv on veidike kiirenenud ja enam ei seisa vaid-õla-pikkuse küljes kinni. Kuigi ma kasutan hetkel üht kasvu stimuleerivat programmi ka, ei oska ma öelda, kas tõesti shampoon üksi seda suudaks - kuigi ma usun, et päris võimatu see pole. Kasv siiski hakkab tervest peanahast ja juuksejuurest ju. Soovitaks seda shampooni soojalt õhukeste juustega inimestele, saate sellise lopsakuse, et hoia ja keela! Ma olen hetkel seda shampooni neli korda kasutanud ja siiani ei kurda, tundub, et olen omale uue lemmiku leidnud. Aga tark ei torma, ma veel olen testimisfaasis.
Shampoon on tekstuurilt pigem geeljas kui vedel, värvuselt tumepruun. Alguses natuke ehmatas ära, et äkki määrib. Aga ei määri, ma olen endiselt blond. Lõhn tal praktiliselt puudub. Vähemalt minu nina ei ole ühtegi aroominooti kinni püüdnud. Huvitav kas sellega sauna tohiks minna, et paned peanahale "istuma" ja kütad saunas kuuma? Teadjamad, palun valgustage!
Nüüd lisaks sellele shampoonile, olen enda jaoks avastanud Macadamia õli ning maski.. No üsna uhke tunne on kuldset lokki visata ja juukseid silitada! 


Kõik koostisosad on looduslikku päritolu.

Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Peat, Coco-Glucoside,Glycerine, Argania Spinosa Kernel Oil and Olus (or) Vegetable Oil, Cocotrimonium Methosulfate (and) Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolysed Wheat Protein (and) Sodium Cocoamphoacetate (and) Hydrolysed Wheat Gluten, Sodium benzoate, Citric acid, Perfume



Aesti turbashampoon oli mulle üsna tundmatu, kuigi on omandanud juba Anne & Stiili ilulemmik 2015 tiitli! Üldse ei imesta, et miks. Inimesed tõesti kiidavad ja mina kaagutan nendega nüüd kooris, hehee..
Aesti shampoone leiab I.L.U poodidest ja Kaubamajadest, lisaks on veel rodu kohti, kust teda leida võib. Selleks kiika SIIA. Ja kui ma ei eksi, jääb hinnake sinna 13-15 € kanti. Üsna krõbe aga kui võrrelda sellega, et kui vähe seda kulub ning Babe shampoon samasse hinnaklassi on, siis mitte midagi siinkohal ei ole muutunud, väljaminek minupuhul saab olema sama - küll aga toode on parem! 

Tahaks tänada Aestit siiralt antud võimaluse eest ning soovin neile jõudu ja läbilöömist tulevikuks! Olete omandanud omale lisaks ühe fänni!

Hõissa!

3 kommentaari:

  1. Üle kõige on mul hea meel selle üle, et meil on nii palju uusi ja toredaid looduslikke tootjaid. Ja rääkides lopsakusest, siis mina tahan ka lopsakust - hetkel on ainus võimalus pea alaspidi föönitada. Mis teha, kui paremini ei oska. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma olin ka muidu pea alaspidi föönitaja.. aga enam ei pea :D ma lausa silun õliga natuke vähemaks seda puhevust :'D tasub vist proovida, võimis?

      Kustuta
  2. Huvitav. Vääga huvitav. Mul on tundlik ja rasune peanahk, aga samas igasugu turbamaskide fenomenist ma absull aru ei saa :D Eks šampoon on tglt vähe teine teema, tuleb vist siis plaani võtta see kah.

    VastaKustuta