2. mai 2016

NYX & Lumene

Ilublogijate kokkutuleku kingikotis oli noo ikka palju asju, minu õnneks mitte vaid keha ja juuksehooldus vaid ka mõni meigividin. Kaks lahket sponsorit olid NYX Baltics ja Lumene. Mõtlesin, et ei hakka mõlemi kohta eraldi kirjutama, vaid kombineerin nad ühte postitusse. Ka mainiks ära, et kõik mis siin mainitud, ei ole vaid ilublogijate kokkutuleku kingikotist vaid Lumene laineri andis mulle Janne, kui käis moeblogijate kirbuturul - sest sealnegi kingikott oli üleküllav olnud. 


Lõin siis omaarust üsna omapärase silmameigi, kus kasutasin Lumene True Mystic Precise Tip Eyeliner'it, NYX'i Vivid Brights lainerit toonis Vivid Halo, Lime Crime Venus II meigipaletist toone Fly, March, Mud, Jam ja Pigeon. Ripsmed toonisin Lumene True Mystic Volume ripsmetuššiga. Peitekreemi kinnitasin NYXi HD Studio Finishing Powder'iga. 





Lumene True Mystic Precise Tip eyeliner meenutab vägagi mulle Kat Von D Tattoo Linerit, sest tal on samasugune pintslilaadne ots, millega on vägagi mugav lainerijoont teha. Ma arvan, et kõik algajad võiks just sellist tüüpi laineriga harjutamist alustada, sest eksimisruumi väga pole. Küll aga Lumene laineri pintsel on natuke liiga jäik ja toodet tuleb tunduvalt vähem välja, kui Kat Von D omast. Et sellega lainerijoone tegemine on veidike tüütum ja tülikam, aga mitte võimatu. Joon tuleb ilus sirge, must on kenast matt, küll aga mitte väga tume. Püsivus on kehvem kui Kat Von D'l aga mitte üldsegi kehv. Miinus on selle juures ka see, et ta pole veekindel. Küll aga peab nentima, et väga tubli üritus Lumene poolt. 


NYXi erksavärviline lainer Vivid Brights toonis Vivid Halo. Ma olen üsna elevil, et selle oma kingikotist leidsin - eelkõige selle tooni pärast. Hea katvusega erksavärvilist kollast lainerit on üsna raske leida. Suureks plussiks on tema puhul hästi peenikene pinstliots ja pikk korgiosa, millega on lainer väga kindlalt käes ning temaga tegutsemine üsna mugav. Ootan huviga, mil NYX Eestisse maandub, et saaks omale teisedki toonid soetada, sest ma arvan, et need on iga värvihuvilise must have toode! 


Lumene True Mystic Volume ripsmetušš. Ma võtsin selleks ekstra oma ripsmepikendused maha (samas väike puhkus ei tee paha), et seda testida. Kahjuks ma veidike pettusin.. Volüümist pole haisugi. Ta vaid veidike pikendab.. Küll aga toon on mõnus sügavmust ja ei pudene ning püsivus on pikk. Lootsin hulganisti volüümi, mida ma kahjuks ei saanud. Küll aga alumiste ripsmetega teeb ta imesid. Suht Kardashianilikud poole lõuani ripsmed on mu alumist silmapiiri ehtimas, hehee... 


Mu esimene kokkupuude HD puudriga. NYX HDstudio Finishing Powder. Ta on nii peenikeseks jahvatatud, et see on lihtsalt uskumatu. Esimene kord kui peale panin, siis lendles seda imepeenikest tolmu igalepoole ning Härra naeris, et miks ma end jahuga puuderdan. Just niimoodi seda valget pulbrit lendleski, nagu oleks jahuseid käsi kokku löönud.. teate ju küll. Kinnitab jumestuskreemi ideaalselt, piltidele jääb lausa vaimustav! Nagu portselanist nukk. See tähendab siis seda, et Birgit leidis omale uue lemmikpuudri! Ta on topsis küll valge, aga nahale jääb ta siiski läbipaistev. Sobib igat tooni nahatüüpidele. Matistab suurepäraselt. Pakendil on kirjas et "miracle in a jar" ja ma olen sellega nõus! 


Viimaseks siis kolmas asi mida NYX Baltics mulle kingikotti poetas, on Liquid Suede huulemääre toonis Kitten Heels. Tegemist on ülimõnusa kreemhuulepulgaga, millel on hämmastavalt hea aplikaator. Katvus on väga tugev ning aplikaator teeb konkreetse huulejoone maalimise ülitäpseks. Püsib peal kaua, kuigi ta on väga messy.. Määrib nii nagu homset poleks. Mu kõik tassiääred on punased, käed ja näpud tihtilugu punased ja ma pean koguaeg kontrollima peeglist, et ega ta mul mööda nägu laiali kogemata poleks. Seetõttu ta pole mu lemmik. Liquid Lipstickid on mu vägagi ära hellitanud. Kuigi tegemist on suurepärase tootega, mis niisama mul sahtlisse seisma ei jää. 

Lumene on meil juba kaua tegutsenud ja teda on võimalik nii mõnegist kohast saada aga NYX jõuab meieni alles aasta viimases pooles. Kes ei jõua nii kaua kannatada, seadku sammud Ilumessile, mis toimub 13-15 mai Eesti Näituste Messikeskuses. Nad on seal kohapeal täiesti olemas ja nende tooteid on võimalik omale soetada! 


Hõissa! 

6 kommentaari:

  1. Vauuu, ma olen sõnatu - niii nii lahe ja julge katsetus!!!! :)

    VastaKustuta
  2. See huulepilt on ülicool!!

    VastaKustuta
  3. Väga äge meik!:)
    A no kurja, ei tea mitmes kord see Nyxil Eestisse tulla on?;D Ehk asi seekord siis ametlikumat laadi, kui lausa Nyx Baltics on nimi asjal.:)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Lätis ja Leedus tegutsevad nad juba mõnda aega, siin oleks juba ammu olemas, kui oleks selleks sobiv koht, kus oma asju müüa. Küll aga selle probleemiga tegeldakse ja varsti on asi valmis. Nii oktoober äkki juba :)

      Kustuta