10. mai 2016

Cement




Ma pole väga eriline halli-tooni armastaja. Küll mulle meeldib väga must ja valge. Aga ma otsustasin oma huuletoodete kollektsiooni tervitada ühe halli matt-pulgaga. Ja ta on väga omanäoline kõikide siniste ja roheliste ja lillade kõrval. Ja ta meeldib mulle väga. Kuigi ma veel ei ole leidnud julgust temaga välja minna. Sinisega läheks vabalt, aga halliga millegipärast ei suuda... 

Tegemist siis Lime Crime Velvetine kollektsioonis oleva uhke tegelasega, kes kannab nime Cement. Selline, nagu on ta nimi, näeb ta ka välja. Et iseloomustab üsna soravalt. Ta on väga ilus hall toon. Toon mis meenutab mänguplatside asfaldit kui olin põlvepikkune ning Lasnamäe paneelikaid, kui omaette esmakordselt pealinna kolisin. Üsna sentimentaalne, mis tõttu see ost ka tehtud sai. 

Pulga konsistents on veidike vedelam, kui teistel Velvetinidel, katvus ka sellevõrra natuke kehvem, eriti huulepiiri ei taha ta katta millegi tõttu. Aga teine kiht parandab kõik kenasti ära. Aga muidu üleüldiselt väga tubli üritus LC poolt, sest just sellise tumedusastmega halli ikka annab otsida. Siiani on silma jäänud kas liiga heledad või liiga tumedad. See on just täpselt paras. Päikse käes tuleb rohekas alatoon ka veidike välja, mis on väga omanäoline. Teda saab soetada SIIT (hetkel, 9 mai, on ta allahinnatud ka!) ja SIIT

Cement on tehtud koostöös Dolls Killsi lehega. Sealt mina ta ka sain, kui Jeffree Star'i pulgad soetasin. 

Hõissa!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar