1. mai 2016

Mossa


Ilublogijate kokkutuleku kingikotis oli palju huvitavaid tooteid, nende seas ka Mossa.

Mis on Mossa?

Mossa on on ökoloogilise kosmeetika kaubamärk. Sellesse kuuluvad nahahooldustooted põhinevad vitamiinirikastel põhjamaist päritolu marjadel, mis on nii unikaalsed, ökoloogilised kui ka pärjatud ECOCERT sertifikaadiga. Mossa kuulub Läti tootja Madaraga ühte punti.

Miks Mossa
  • Koostistes on kasutatud eriti aktiivseid põhjamaist päritolu marju. 
  • Antioksüdantne vananemisvastane toime kõikides toodetes. 
  • Ei sisalda organismile kahjulikke sünteetilisi aineid. 
  • On nahasõbralik, sest meie keha tunneb ära looduslikud koostisosad, mis harmoneeruvad organismiga ning aitavad efektiivselt naharakke.
  • Lihtne igapäevaseks kasutamiseks mõeldud tootesari, mis sisaldab vaid kõige vajalikumaid nahahooldustooteid. Sellega lihtsustatakse nii toodete väljavalimist kui ka kasutamist.
  • Taskukohase hinnaga tooted ökoloogilise looduskosmeetika segmendis.
  • Kõik tooted on dermatoloogiliselt testitud ning tõendatud efektiivsusega.

Kust leida Mossat

ILU poodidest üle Eesti ning Tallinna ja Tartu Kaubamajades. 


Minu kingikotis oli nende kaks säravat tähte - üks hinnatud Iluguru proffide poolt. 

Esimeseks Vaarika vitamiinidega ja hüaluroonhappega Micellar Water. Lubab puhastada ja eemaldada meigi samal ajal niisutada ja toniseerida. Seda ta tõesti teeb. Meigieemaldusel jääb küll veidike jänni, aga siiani üks parimaid, mis ma siiani kasutanud olen. Kuigi noh, peab tõdema, et ma kasutan ikkagi üsna veekindlat meiki, mida mitselaarveega üldiselt ei eemaldagi, vaid vajab õlibaasil eemaldit. Kasutamine lihtne - niisutada vatipadi ja siis tõmmata sellega üle kogu näo. Ei vaja mahaloputamist ning sobib näole, silmadele ja huultele. Hea mugav abivahend iga daami ilurituaalis, eriti praktiline on ta reisimisel. Sobib kõikidele nahatüüpidele ning potskas on kokku 200 ml toodet. 

Teiseks mustika vitamiinidega Youth Defence päevakreem. Tegemist siis kolmekordse toimega päevakreemiga, mis lubab niisutada nahka sügavuti, aitab kortse täita ja siluda, kaitsevad keskkonnast tekitud saasteainete eest ning aeglustavad vananemisprotsesse. Kanda siis peale näopuhastust, sobib normaalsele ja kombineeritud ja tundlikule nahale. Mul endal on isiklikult üsna rasune nahk, seega antud kreem on minu jaoks tiba natuke liiga rasvane. Imendub imekiiresti nahka ning jätab mõnusa pehme tunde kuigi nina ümbruses jääb nahake veidike läikima. Meiki ma pole sellepeale julgenud veel panna, kardan, et ujub lihtsalt minema.. Pudel on mugav ja praktilise pumbaga, toodet üsna lahke kogus, kokku 50 ml. 

Kokkuvõtvalt on tegemist üsna muheda brändiga, mis sobib just 20+ inimestele, kuna sisaldab vananemisvastaseid oksüdante. Tulevikus tuleb neil sari ka 35+ vanuses prouadele. Ma polnud enne neist kuulnud ning ma üldse ei kurda, et sain nende tooteid proovida. Lisaks jätsid Mossa esindusneiud väga sümpaatse mulje. Soovitasin ka õele ning kavatsen neid talle ka lähiajal Shotimaale saata, et saaks proovida meie baltimaist marjahõrgutist nahale. 

Hõissa! 

4 kommentaari:

  1. Hind on tõesti sellise sisu kohta igati mõistlik. Plaanin endale ka mingi kreemi neilt osta.
    Ega see mitsellaarvesi ei vahuta ega jää kleepuv?

    VastaKustuta
  2. Mulle avaldas millalgi testri põhjal muljet üks Mossa muraka pildiga toode- seerum oli vist. Aga soetamiseni ei ole veel jõudnud.
    See 35+ prouade sari peaks mulle vist pareminigi sobima. Jään siis ootele.:)

    VastaKustuta