15. aprill 2015

Arvustus // Essence ja Catrice


Kogusin mis ma end kogusin aga esimesed kurikuulsad Essence ja Catrice tooted on käes. Käisin neid jahtimas Järve Selveris (mis nagu Tondi ja Pirita - asuvad krdi kaugel, kena pool tundi seiklemist teistpoole Tallinnat. Nad võiks ju Kaubamajas olla kaa või Kristiines!). Lett oli ilusti tooteid täis ja puhas ja polnud sellist "tormi" üle käinud, nagu paljude blogide järgi on. Hinnad olid täpselt sellised nagu lubatud - soodsad. 2-7€. Mina ostsin 6 asja ja maksin nende eest umbes 18€ .. ehk ma ei võtnud tšekki. Ka tuhinas sai kaks ühesugust tooni võetud..

Kõige magusam asi, mis mu kõrvad käima pani, oli Catrice Prime And Fine Pore Refining Anti-Shine Base. Ehk siis meigialuskreem, mis peidab mu Kaali kraatrid näost ära - ehk poorid nina peal ning ümber. Ma lootsin, et ta on tekstuurilt silikoonine (mu lemmik Benefiti Porefessional on täpselt selline) ning jätab siidise tunde. Tegelikkuses on ta nagu tavaline näokreem, mis imendub nahka. Seega sellessuhtes oli veidike pettumus. Porefessional jättis nagu kihi peale ning ei imendunud sisse - ehk ei ummistanud poore. Catrice primeri puhul olen täheldanud, et peale pesu on ta mul ikka poorides :( Hinnaks oli tal natuke alla viie euri, seega polnud pettumus niivõrd suur. Ununes ka kahjuks pilt teha, milline tuubi sisu välja näeb - aga kirjeldates valge, imendub läbipaistvaks. Matistamise poole pealt saab ta enam-vähem hakkama. Minu õlise naha puhul võinuks olla veidike parem.


Teiseks hoopis aga küünelakk! Hind oli silmipimestavalt soodne (kui ma ei eksi, siis 1,79€?), värv täpselt selline nagu ma olin otsinud ja noh, mõeldud-tehtud, kaasa ta minuga tuli. Küünelakk ise on siis Essence The Gel NailPolish ja tooniks 40 Play with my mint. Imeilus sinakas-roheline, täpselt selline nagu Bora Boral ookean. Iiiii-meee-iiii-luuuss! Katvus väga hea - piisab ühest kihist, et saada triipudeta ja tugeva pigmendiga toon. Pintsel mugav ning enne kui maha hakkab kooruma, peab elama üle nädala aktiivset elu, ujuma, nõusid pesema, käsitsi pesu pesema, aias müttama jne.. Super! Kodulehel lubab ta olla Geel-lakk ilma lambita. Mulje on tõesti selline :) Mina olen rahul.
Oskaks ma vaid siis ilusti küüsi lakkida..


Kolmandateks silmapliiatsid. Valisin kahte sorti ja kokku võtsin kolm pliiatsit - millest kaks on ühte tooni.. Jahm. Elevus oli liiga suur ilmselgelt.
Kaks pruuni, üks on Essence Longlasting eye pencil toonis 02 Hot Chocolate ja teine Essence Gel eyepencil waterproof toonis 06 Cocoa Bean. Ja üks metallik rohekas-sinine, selline sügav tume toon. Essence Gel eyepencil waterproof toonis 04 Blue Lagoon. Kõikide suur pluss on see, et neid ei pea teritama - üleskeeratava sisuga. Teiseks, pigment on tugev ja värv kirgas. Hajutamine veidike liiga kerge, seega on neid imelihtne näkku laiali tõmmata, kui peaksid korra silma õrnalt sügama. Gel'i pliiatsid minumeelest on veekindlad.. isegi eemaldikindlad. Tükk tegu et neid maha saada. Häirib pakend - täielik tolmu ja kassikarva magnet. Longlasting silmapliiats on täiesti tavaline, mõne aja peab vastu küll, silma "veejoonel" paremini kui sõber waterproof. Viimane ka kipub kortsukestesse ja vagudesse kogunema, isegi peale silmaprimeri(aluskreemi) kasutamist. Hind jäi umbkaudu 2-3€ vahele.



Pildil siis kasutasin Essence Gel eyepencil Waterproof toonis 04 Blue Lagoon, mille kinnitasin Too Faced lauvärviga... Lammutasin paleti laiali, seega nimega kahjuks jään jänni - toon on täpselt sama mis on pliiatsil. 


Ja siis mu esimene kulmupliiats! Catrice Eye Brow Stylist, tooniks 040 Don't Let Me Brow'n. Ühes otsas pliiats, teises hari - väga praktiline. Letil oli ta üks kahest, antud toonidest kõige heledam - minu jaoks siiski liiga oranz. Aga see ei heiduta, kulmusaba teeb ta mõnusalt peenikeseks ning teravaks, katan ja kinnitan pliiatsi hallikama lauvärviga ja kokku on lihtsalt ideaalne kombo! Olen väga - väga rahul. (Ka ülemisel meigipildil olen sellist "süsteemi" kasutanud). Hind jäi kuskile 2-3€ vahele ning on teritatav. 



Hõissa!



14 kommentaari:

  1. Mul on tavaline meresinine küünelakk Essencelt ja selle kohta on ka vaid kiidusõnu.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. mu OPId jààvad Essence kõrval tugevasti jänni :)

      Kustuta
  2. Oh, hea lugeda, et küünelakk töötab! Ma olen siiani ostnud neid odavaid Maybelinne'i lakke ja mul püsivad kenasti küüntel - erinevalt paljudest teistest. Essence on veelgi odava ja no seda ookeanisinist küünelakki tahaks nüüd ise ka. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. mul pole lakke õnneks palju, ma väga kindlates toonides kinni.. ja kui tööinimene olen siis ei saa üldse lakkida :( ma tahaks Essencelt veel pruunikas-taupe ja roosa :P

      Kustuta
  3. Oi kui ilusat värvi küünelakk! Silmameik on ülivinge!
    Catrice'il on veel üks heledam kulmupliiats 020 Date with AshTon- see on minu lemmik. Aga ilmselt see oli otsas. Primer on mul Catrice'ilt üks teine: potsikus roosa ja silikoonine - olen üsna rahul sellega, aga ei oska öelda, kuidas rasusemale nahale sobib. Siit valikust on mul veel Essence Hot Chocolate silmapliiats ning see on üllatavalt OK. Tõtt öelda püsivam kui kordi kallimad Charlotte Tilbury pruunid pliiatsid.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Primerid kavatsen ma kõik làbi proovida :) pliiats on tõesti üllatavalt okei, kui kenasti kinnitada, ei ole tal kuskile minekule sàttimisega kiire. Catrice seda kulmuoma ma otsisin aga tundus et oli jah otsas.

      Kustuta
  4. Selle sinise küünelaki jahile lähen nüüd esimesel võimalusel :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. mõte on ilus - ma lähen võtan teisi tooni juurde ;)

      Kustuta
  5. Mul on ta toonis It's raining men. Laki juures meeldib veel see, et ta jääbki sellist tooni nagu paistab pudelis. Tavaliselt odavad värvid muudavad kuivades tooni,aga see super.

    https://drydammit.files.wordpress.com/2014/04/essence-its-raining-men3.jpg?w=820

    VastaKustuta
    Vastused
    1. nõus, märkasin ka, et toonimuutus puudub - st julgeb ka heledaid toone osta, ilma et mingi kràpp oleks, nt maybelline - tumedad on ilusad, heledad kooruvad kohe kyynelt maha ning jààvad triibulised

      Kustuta
  6. Nii ilus värv aga mul endal alati see probleem, et tundub, et küüned nii valet värvi ja iga riietuse juurde ei sobigi.. hmm..

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma ise enamasti kannan vaid musta tooni riideid (ei oska kohe poest värve omale valida), seega väike värvipomm küüntel on hea :P

      Kustuta
  7. kas seda Catrice "Date with AshTon" kulmupliiatsit tookord polnud? too on neutraalne külm toon.
    ma pole kummagi brändi küünelakkidest vaimustatud kuid Catrice'l on mõned väga head single-lauvärvid ja läbikumavad huulepulgad.
    mind huvitab nende limited edition Kaviar Gauche aga see eestisse ei jõua - meil on nii Essence kui Catrice esindatud vaid minimaalsega.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. kahjuks polnud jah. kôikide brändidega on eestis nii, kõik meieni ei jõuagi.

      Kustuta