16. aprill 2015

Arvustus // Sõsar




Minust on kujunemas Eestimaise (mahe)kosmeetika ja ilutoodete tuline fänn, kes "kogub" oma riiulile erinevaid naturaaltooteid. Nüüd on järjekord Sõsari käes. Kingiti mulle sünnipäevaks kaks mõnusat maiust - üks Mõnus Mudamask ja teiseks Kehakoorija (Nooruslikkuse Saladus). Mõlemid hästi käepärastes ja huvitavates purgikestes, mis kindlasti alles jäävad ja kasutust leiavad kui sisu otsakorrale on jõudnud. Pakenduse poolest Sõsarile kiitus, hästi armas on! 

Esimesena võtan ette mudamaski. Täpsemalt Mõnus Mudamask.
Korki maha keerates hüppab ninna see õige mere muda lõhn, mis Pärnus mereääres üles kasvades tihti tundnud olen - hästi kodune tunne tuli. Kaasa pandud infoleheke soovitab neil, kellele antud väävliühendite lõhn ebameeldiv on, segada maski aroomiõlidega, aga mitte mina. Mina naudin seda lõhna täiel rinnal. 

Minu jaoks uudne kogemus oli see, et muda soovitatakse soojendada veevannis kuni 50 kraadini ja siis kohe näkku panna. Tegin nii - muda muutus teralise ja tükilise asemel mõnusalt siidiseks ja soojaks ning tekitas hästi mõnusa tunde. Täielik SPA seanss oli käsil. Kõige parema elamuse annaks see muidugi saunas - mis varsti ka järgi proovitud saab. 

Mudamask sisaldab VAID 100% Haapsalu meremuda. Ka soovitatakse toodet panna soovitud kohtadesse heldelt - nii korralik 0,5 cm kiht ja hoida seda 15-20 minutit.
Kui kipub ära kuivama ja kiskuma, siis masseerida niiskete kätega. Mul on selleks veeprits, kui tunnen, et on aeg - sussutan maski niiskeks jälle. Ka need korrad, kui olen maski hoidnud, olen ma seda teinud kauem kui soovitatakse .. Sest tunne on nii hea! 

Maski võib panna ka peanahale, kiirendab juuksekasvu ning stimuleerib peanahka. Praegu on niiöelda kliimavahetus ja mul kipub tiheda juukse vahel nahk ära kuivama ja kõõma lendab siis on mul plaanis teda saunas ka peanahal proovida - kes siis ei sooviks juuksekasvu kiirendada :)
Ka on soovituslik teda kasutada tselluliidi, akne ja venitusarmide leevendamisel - viimast proovisin, armid on vähem märgatavad ning nahk rohkem niisutatud. 

Kodulehel pajatab, et mudas sisalduvad mineraalid tasukaalustavad ainevahetust, niisutavad nahka maksimaalselt, stimuleerivad rakkude elutegevust ning tasakaalustavad naha bioloogilisi protsesse ja tõstavad selle hapnikusisaldust. Väsinud nahk uueneb. Mineraalid toovad nahast välja ka mürkained, uuendavad naharakke, leevendavad lihaspingeid ja liigesevaevusi.

Võrreldes turbamaskiga ta mul poore koheselt puhtaks ei tee, küll aga pikemal kasutamisel olen täheldanud, et nahk on puhtam, poorid vähem märgatavad ning siidine pehmus! Ka ei esine enam kuivasid kohtasid ja nahk on matt - ei mingit rasu! Ka on kulmud ilusamad, olen heldelt ka sinna maski pand. Jume on ühtlasem ning säravam. Ma olen positiivselt üllatunud - kodumaine, ehe ja hea, küll aga see mökerdamine, vee keetmine ning pärast maha pesemine on tükk tegu...
Seega tuleb maskitamiseks kiire eluviisiga inimesel endal aeg maha võtta. Kas see pole mitte hea? Minu meelest aeg iseendale on lihtsalt suurepärane! 

Lisaks on mõeldud mudamask neile, kel on õrn nahk - kohtleb nahka hellalt. Sobib neile, kelle jaoks jääb turbamask liiga karmiks. 

Leiab kodulehelt ning edasimüüjate käest, 150ML ja hinnaks 15€.





Teiseks kehakoorija. Nooruslikkuse saladus. Taaskord, keerad korgi maha ja ninna hüppab värske ja kohati magus lõhn. Ma alguses arvasin et mesi ja sidrun. Vale. Mesi, meresool ja meliss hoopis. Värske ja magus koos - hästi kummaline ja omapärane lõhnakombo. Mitte sugugi häiriv. 

Tekstuur on ka koorija kohta kummaline - kujutan ette, et üldiselt koorijad on ikka teralised. Aga see pehme, aga tihe. Nagu meemoos... Ma ei oskagi seletada. Džemm. Soola igatahes ma seal ei tundnud. Kui purgilt pealt ei loeks, siis ilmselt määriks saiale. Lõhn ja tekstuur on petlik :P 

Koduleht pajatab: Nahk on organismi ja hinge peegel. Naha puhastamine ja toitmine looduslike vahenditega on just kui armastuse avaldus kogu meie olemusele. Meresool koorib surnud naharakud, aitab väljutada kehasse ladestunud mürkaineid ja muudab naha vastuvõtlikuks toitvale kihile. Mesi pehmendab, aitab nahapinnal niiskust siduda, on antiseptiline ja nahka parandava toimega. Melissi rahustav toime ja suurepärane lõhn lõõgastavad meie keha ja vaimu.

Kasutasin korra ja sellest korrast piisas, et omandada arvamus. Arvamus on hea, ei "kriipinud" nahka, ei olnud raske laiali hõõruda ning see lõhn, mis dušširuumis veel pärast hõljus - on lihtsalt imeline. Nahk oli pehmem ja seda niiöelda apelsinikoore nahka oli silmale vähem märgata. Iga naise unistus! 

Taaskord tuleb minuga sauna kaasa - sest seal oli toime parim. 

Saadaval kodulehel ja edasimüüjatelt. Purgis 250ML ja hinnaks 13.50€




Kas Sina oled Sõsari tooteid proovinud?

Hõissa!


2 kommentaari:

  1. Mulle meeldib, kuidas sa kirjutad, lihtne ja mõnus on lugeda :) Kehakoorijat tahaks küll proovida, väga kihvtid pakendid on ka. Aga peaks mainima, et päris krõbe hind on sel Haapsalu mudal :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. ma ise ka lihtne, seepàrast ka jutt kerge :P aga jah, sesmõttes haapsalu mere madalikesse nàgu toppides sa sama rituaali ja tulemust ei saa :D eks see muda natuke sügavamalt tuleb :D

      Kustuta