26. jaanuar 2013

Purunenud lauvärv

Mida mina siis teen purunenud lauvärviga, kui puudub viitsimine  või oskused (vahel ka vahendid) mässata selle uuestipressimisega, ei tahaks samas et kõik kohad oleks lauvärvi puru täis ja ära visata ka ei tahaks? Ma ostsin Tallinna Kaubamajast sellise vahva keeratava korgiga topsiku, mis maksis €2,49. Firmaks Duroy. Kuna mul puudub nagunii palett, kuhu neid üksikuid lauvärve panna, siis leian et see on minu jaoks kõige mugavam hoidmise variant. Kui keegi on teadlik, kui palju peaks maksma Peggy Sage lauvärvi palett (selline, kuhu saab neid üksikuid ise panna ja kombineerida), siis oleks info üle väga tänulik, sest need on tõesti väga head lauvärvid! (info võib poetada mulle siia alla kommentaaridesse või Facebooki lehele :)) Kahjuks Hairmail'i koduleht on väga ebainformatiivne ja kahjuks puudub vajalik aeg et sealt läbi hüpata (ja alati ei tule meelde ka, et võiks ju minna, kui isegi on aega).

Lühidalt, lauvärvipuru sinna topsi ja probleem lahendatud!






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar