26. jaanuar 2013

Pink Pomegranate

Soetasin mõned uued asjad ja otsustasin hommikul, et proovin neid, kuidas päeva jooksul vastu peavad. Tulemus on positiivne.


Mida ma siis kasutasin:

Too Faced Shadow Insurance
Maybelline Color Tattoo 24H "Pink Gold"
Maybelline Color Tattoo 24H "Metallic Pomegranate"
Sugarpill Loose Eyeshadow "Decora"
Lush "Iseseisev"
Maybelline The Colossal Volum' Express "Smoky eyes"
Kiss Lash Dress (limited edition) "HWL01"

Ostsin siis omale nüüd Eestis saadaval olevad Maybelline Color Tattoo 24H veel omal kogust puuduolevad toonid Pink Gold ja Metallic Pomegranate (Lisaks veel mõned toonid, aga neist räägin mõni teine kord). Eriti elevil olen ma Pink Gold toonist, kuna see on lihtsalt nii tütarlapselikult nunnu. Ilus roosa, millest valguse all sädeleb kulda. Lihtsalt ilus! Metallic pomegranate on kergelt punaka/pruunika varjundiga metallne graatõuna toon. Ei oskagi kohe seletadagi mis ta täpsemalt on. Aga ilus. Mitte küll igapäevane, aga väga rokenroll. Hinnaks Tallinna Kaubamajas 7.50, teiste kohtadega pole kursis. Aga üriski odav võrreldes teiste riikidega (UKst saadud color tattood jäid 10 euri piiresse, soomes pidid ka sinnakanti jääma). Loodame, et selline hind jääb, mitte ei ole nö "uudishind".


Sain näpud taha ka Maybelline suitsusilma komplektile, mis siis koosneb pliiatsist (ülikreemine, kindlasti kasutan lähiajal) ja ripsmetussist. Ma olen sellest sillas, täielik uus lemmik. Teeb ripmsed ilusti pikaks, eraldatuks, volüümikaks. Ehtsalt nukusilmad. Kes pole proovinud - soovitan!


Lisaks jäid mulle silma huvitava disainiga ripsmed. Pole enne Kissi omi kasutanud, seega otsustasin, et proovin. Sel on küll vahva disain, aga kuna nad on täissünteetika, siis on nad üpriski valusad ja ebamugavad. Maksid 5.90, uuesti enam ei ostaks, eelistan pehmemaid. Kuigi näevad ilusad välja.


Ja lõpetuseks väike ülevaade mu kaosest, kui olen meikimise lõpetanud..


2 kommentaari:

  1. Kui see on kaos, siis ma ei tea, sest minu laud on vb enne meikimise alustamist nii korras :D

    Mulle kahjuks tušš ei meeldinud, pudenes silmade alla kohe..

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hm.. Mul ei pudene ta yldse, päeva löpus on ka ripsmetele kui kleebitud..

      Kustuta