29. jaanuar 2013

Purple kiss // huulepulga maania vol.1

Kolasin Sikupilli Prismas ringi ja näppisin meigiosakonnas huulepulkasid ja leidsin enda jaoks päris põneva leiu, mida kibelesin proovima. Soetasin omale Manhattani huulepulga x-treme last & shine toonis 56U ja Manhattani huulepliiatsi x-treme last lipliner toonis 46N. Hind mõlemal jäi alla viie euro kanti (ei mäleta täpselt, aga hingematvalt kallis polnud) ja sellise hinna juures päris tore asi. Pealpysivus on pikk, ei ole ebameeldiv ja ei kuivata huuli. Ainuke miinus, et niivõrd tumeda huulepulgaga musitama ei läheks. Lilla on praegu väga popp toon ja ma ammu nillinud mõningat "huvitavat" huuletooni meie kaubanduses, võib öelda, et see on selle missiooni mul täitnud. Kindlasti leiab paremaid variante, aga see on hetkel olnud ainuke sügavlilla, mis on jäänud mulle silma.






NB! Taolisi huulepulga postitusi hakkab veel tulema, olen kogunud hunniku erinevaid pulkasid, mida proovida ja testida :) 

2 kommentaari:

  1. Wohoo :). Mulle meeldivad sellised postitused! Ja üldse meeldib, kui Sa blogipostitusi teed :)!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aega kyll vähe, aga proovin endast parimat anda :) tänud!

      Kustuta