30. jaanuar 2013

Maybelline Color Tattoo 24H

Olen siis omandanud nüüdseks kõik Euroopas saadavad color tattood! Miks? Ma jumaldan neid! Kuna Euroopas ja Usas on nad ammu müügil ja hakkasin kaotama lootust, et Eestisse nad müüki ei tulegi, võtsin ette ja hakkasin neid mööda ilma taga ajama, küll lasin õel inglismaalt saata, ühe suutsin soetada ka Tallinna kaubamajast kampaania käigus, ostad ripsmetušši, saad potsiku kaasa.. Ja siis aastavahetusel tuli teade, et need siiski jõuavad ka meie poelettidele. Ma olin ausalt öeldes õnnest rõngas. Mulle meeldib väga nende kreemijas konsistents ja et neid on nii kerge hajutada, kasutada lauvärvile aluspinnana ja mis kõige vahvam, nad ei liigu päeva jooksul millimeetritki! Ja no, hind, olgem aus, võrreldes Make Up For Everi aquavärvidega on ikka nad hulka soodsamad. Viimaseid pole ka minu teada Eestis olemas. MUFE tooded on küll Firmage's saadaval, aga mitte aqua cream color'seid. (siinkohal jällegi võimalus mind parandada, kui eksin :))

Kokku on mul 9 värvi, 7 sädelusega ja 2 matti.
Toonideks:
sädelusega: 70-metallic pomegrate,
                  65-pink gold,
                  20-turquoise forever,
                  15-endless purple,
                  05-eternal gold,
                  45-infinte white
                  50-eternal silver
 matid:        60-timeless black
                  40-permanent taupe.

Kõige lemmikumateks on kujunenud pink gold, endless purple, eternal gold ja pernament taupe.
Soovitan kindlasti soetada, neil kel pole nendega kokkupuudet olnud, tegemist tõesti fantastiliste vidinatega. Ostsin Tallinna kaubamaja iluosakonnast 7.50 kohalikku raha eest (inglismaalt saadu jäi üle 10 euri). Loodetavasti hind säilitab sellise kuju, mitte ei ole niiöelda tutvumishind.

Kindlasti proovin omale Ebay vahendusel soetada sealsed Color Tattood, kus on navy sinine ja oranz olemas.

Lisaks suur aitäh Maybelline Eestile, et nad lõpuks ka meie poelettidele toimetasid! :)


50-eternal silver


15-endless purple


65-pink gold


05-eternal gold


20-turquoise forever


40-permanent taupe


60-timeless black


45-infinte white


70-metallic pomegrate

3 kommentaari:

  1. minagi ootasin neid nagu hingeõnnistust ja lähen kindlasti neid kokku ostma. aitäh sulle ka swatchide eest, kindlasti soetan taupe (see mul juba ammu wishlistis) ja pink gold'i :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kindlasti soeta. Pink gold on köige ilusam värv mis ma näinud olen, kuigi pole ise suur roosasöber.

      Kustuta
  2. Inglismaal oli kampaania k2igus 3 tykki £10 v6i £4.99 yks.

    VastaKustuta