31. märts 2016

Jeffree Star


Lõpuks jõudsid minuni need kurikuulsad Jeffree Stari Velour Liquid Lipstick'id. Tellisin need igaviku tagasi (3 Jaanuar) DollsKills'i lehelt, mis postitab Eestisse kaupa kena 35$ eest... Mida krdit. No mis sääl siis ikka, saatsin oma õe juurde, kes puhtjuhuslikult minu õnneks elab UK pinnal. Miks ma sealt tellisin? Sest üks pulk oli 8$ (täishind 18$)! What a bargain! 







Võtsin esialgu kaks tooni, mis kahjuks olid ainukesed soodushinnaga, sest kitsid ei tahtnud mulle vist rohkemat pakkuda. hehe.. Igatahes, sinine on Blue Velvet ja punane on Redrum, ehk klassikaline punane, mis ei tohiks ühegi endast lugupidava daami meigikollektsioonist puududa!

Pulgad on 100% Vegan ja Cruelty-free ning lisaks gluteenivabad, et ükski moodsa talumatusega inimene saaks ka peen välja näha. Boonuseks veel puuduvad neil parabeenid.

Pakendil on tore vihje ka, kuidas toonide püsivust huultel pikendada: Koorida huuli enne huulte värvimist ning Hoiduda õlistest toitudest ja musid on lubatud (ei mingit amelemist!) hehe, note taken.. 

Huulepulk vajab vaid ühte kihti, ehk siis on tõsiselt pigmendirikas. Kuivab üsna kiiresti ning kui paigas, siis selleks, et sinna jäädagi.. Kui kätte sain, siis testisin käepeal, kuidas on.. einohh, peale sauna olid nad endast märgi maha jätnud, normaalne stain. Ei julgenud esialgu omale näkku pannagi, aga sain hirmust üle - huultelt eemaldus üsna kergesti.

Pakend on naiselik aga samas mehelikult massiivne. Kujundus lihtne ja ei ole üle pakutud. Aplikaator küll aga oli minu jaoks uus kogemus. Ta on veidi "pehmem" kui ma harjunud olen. Seega minule tekitas raskusi temaga konkreetse huulejoone tegemine, pidin pintsli appi haarama. Mis on minu jaoks suur miinus.. Seni teiste taoliste huuletoodetega mul sellist probleemi pole tekkinud. Aga nagu öeldakse, harjutamine teeb meistriks ja ilmselt mul ei ole nipp selge. Siiski omanäoliseim turul.

Tekstuur on tal kerge ja kui ära kuivab, siis põhimõtteliselt võib ära unustada, et Sul on huuled võõbatud. Kui minu käest küsida, siis Jeffree huulekate konsistents on huultel kõige mugavam (siinkohal võrdleks siis Lime Crime, Sephora ja Kat Von D matt-pulkasid). Ei kuivata ülemäära ja ei hakka kobrutama, nagu Kat Von D omad kipuvad seda tegema. Ka ei hakka nad naha rasu tõttu üle huulepiiri voolama. Lime Crime on hea, Jeffree on veel parem (ja odavam!!)!

Toodet kokku 0.19 oz ehk siis 5.39 grammi, mida on ikka üsna lahke kogus.

Jeffree Stari huulepulgad on ainukesed (minu info järgi) turul, mida saab omavahel segada. Ka on tema toonivalikus VALGE huulepulk, millega saab teha omanäolisi ja toredaid toone. Proovisin need samad sinise ja punase omavahel kokku miksida ja hästi mõnus ploomililla toon tuli. Ühesõnaga, ostsin kaks, aga sain kolm. WIN!

Kokkuvõtvalt võin öelda, et need ei jää mu viimasteks. Kuigi nad on koguaeg välja müüdud - on üsna raske mõningatele toonidele löögile pääseda. Vaatamata sellele soovitan VÄGA soojalt!




Üleüldiselt on tal hetkel kokku 21 tooni ja ta toodab neid ühehelikiirusel juurde.. (võiks maha rahuneda, ma ei jõua järgi naaviisi). Lisaks on tal tulema highlighterid ja tavalised huulepulgad ja juba on olemas huulekoorijad (kes armastab matti huulepulka peab armastama ka huulekoorijat). Tooted on täpselt sama luksuslikud nagu Jeffree ise.

Hõissa!




6 kommentaari:

  1. Aaaaaah ma nii tahaks neid kõiki!

    VastaKustuta
  2. jeffree star oli uliäge tegelane! Vaatan tema videosid ja alati läheb tuju heaks.

    VastaKustuta
  3. Nii head musipildid (Y)!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mulle ka meeldivad, tulevikus teen teiste musitoodetega samasuguseid musipilte ;)

      Kustuta