22. märts 2016

Ebay leiud #2

Päris hirmus, kuidas elu peale surub ja viimasest postitusest on möödas kuu. Kuhu aeg sai? Eile kirjutasin ju alles.. Ohwell. Andke mulle andeks.

Igatahes, kolistasin taaskord Ebay lehekülgi mööda ja vaatasin mis pintsleid nad pakuvad.. Ja siis jäid ette NARSi kurikuulsad pintslid. Ja siis vaatasin hinda.. ja siis oli esimene reaktsioon, et midakrdit.. Miks nad nii vähe maksavad. Siis jõudis kohale, et ega ta väga päris ka pole nüüd ju.

Ma muidu replicate suur austaja pole, nagunii on viimane käkk ja isegi see vähene raha on raiskamine. Aga siiski originaal on sinna 50+ euri kanti.. Et võiks ju proovida. Mõeldud-tehtud, esitasin tellimuse ja jäin ootama.

Möödus nädal, möödus kaks ja kohal nad olidki.


Keerutasin käes, silitasin harjaseid, näppisin ja mängisin.. aga olgem aus, replicast on asi kaugel. 
Esiteks: harjased on IMEpehmed. Ei hoia imelikus vormis ning ei aja karva. Olen korra pesnud - ei määri ja ei "bleedi". Hm. Okei. Tunduvad paremad kui RT sünteetilised pintslid. Ja minu meelest olid viimased maailma kõige pehmemad. 
Teiseks: Vars on huvitavast kummisest tekstuurist, olen saanud NARSi Laguna pakendit silitada ja täpselt selline tunne on ka pintslitel. Ka see osa, mis on keeratud ümber varre, on korralikult ning tugevalt kinni liimitud, ei ole tunnet, et kui korra vesi vahele saab siis laguneb laiali. Hästi kvaliteetne tundub. 
Ma olen hämmingus veidike.. 


Esimeseks siis Yachiyo Kabuki Brush'i koopia. Originaalil on harjased rohkem "puhevil" ning tundub, et tal on natuke rohkem massiivsust. Koopia on selline lihtsamehe blush brush, peenikese varre ja väikse harjasepeaga. Minu meigiarsenalis leiab ta kasutust särapuudri pintslina. Originaali hind 55€, replica hind ~4€. 


Teiseks kõige tuntum NARSi pintsel, originaal kannab nime Ita Kabuki Brush. Ainuke kogu pundist, mis kannab isegi NARSi nime. Puuduvad lohakad liimimisjäljed ja nö "õmblused" on korralikult tehtud ja tugevad. Küll aga varre materjal on nii totter, et tõmbab nagu magnetiga igasugust mustust külge omale. Ei tähelda ühtegi erinevust originaalil ja replical. Originaali hind 55€ ja replica hind ~3€.


Kolmandaks ja viimaseks Mie Kabuki Brush'i koopia. Originaal on pigem teravatipulisem, replica tunduvalt ümaram. Kasutaksin seda ilmselt kontuuri hajutamiseks. Võinuks olla harjastik veidike tihedam, aga pole lugu, teeb oma töö ära küll. Originaali hind taaskord 55€ ja replica hind ~6€.

Kas ma ostaks pigem originaali või replicat? Mina isiklikult tegelikult olen pigem originaali-usku, sest natuke nõme on tegelt, kui sa oled teinud kihvti toote ja siis tuleb keegi loll, kes teeb samasuguse koopia ja müüb odavalt maha... No ma ise küll poleks sellest vaimustuses. Hetkel tunnen, et olen nagu kuriteoga hakkama saanud.. Miks aga see postitus? Eks minust sai uudishimu võitu. Ma tahtsin näha, kas knock-off on tõesti nii hea nagu räägitakse. Aga ma eelistaks neid pigem omanäolisena ja ilma NARSi logota. Kokkuvõtvalt võib öelda, et antud pintslite knock-offid on tõesti suurepärased ning teevad imekenasti oma töö ära. Lisaks boonuseks on neil hästi tore välimus. Aga juurde ma neid ei ostaks - ma ootan kuni ma ükskord suureks kasvan ning rikkaks hakkan, siis ostan omale kindlasti NARSi originaali. Aga keegi ei tea millal see juhtub..


Hõissa!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar