24. märts 2016

Ebay leiud #3

Järgnev postitus on võrdlus, kas feiktoode on parem kui originaal. Võistlustules Lime Crime Velvetinid toonides Pink Velvet ja Red Velvet. Kaks isiklikku lemmikut.
Kui võrrelda pakendeid, on nad üsna sarnased. Vasakult loetledes on võlts ning siis originaal Red Velvet ning seejärel originaal ning feik Pink Velvet. Originaal Red Velvet on neist kõige erineva pakendiga seetõttu, et on kõige esimene Velvetine minu kollektsioonis ja on soetatud siis, kui nad esmakordselt väljastati. Originaal Pink Velveti korgi osas olev Lime Crime tekst on erinev praeguse aja originaalidest ning ka siinkohal täiesti teistmoodi nähtud feik-velvetinidest. Nad on vahepeal korduvalt pakendit muutnud.

Esimene on Red Velvet. Pakendite puhul sai juba eelnevalt räägitud, et korgiosa on erinev, küll aga tuup ise on sarnane, selline kergelt hägune niiöelda topeltklaas. Nii originaali kui ka feigi toonierinevus on minimaalne. Feik on kergelt vedelam konsistents ning lõhnaerinevus on väga tugev. Feik Lime Crime lõhnab üsna seebiselt.. Seetõttu pole ma ka neid oma huultel proovinud ja ma ei kavatse seda ka kunagi teha. Lõhn on väga eemaletükkiv - mistõttu ma pole kindel, mis seal sees veel olla võiks. Originaali hind ~25 euri, Fake hind ~3 euri.

Teiseks Pink Velvet. Toonierinevus on tugevalt märgatav. Originaal on konsistentsilt tummisem, toon tumedam ning lõhn meeldivam. Feik on üsna olematu pigmendiga, väga erinev toon originaalist ja lõhn taaskord nagu vedelseep. Ka seda keeldun ma oma huultele määrimast. Originaali hind ~25 euri, Fake hind ~3 euri.

Kokkuvõtvalt - kui on isu mati huulepulga järgi ning hirmsasti tahaks Lime Crime toodangut proovida, siis palun ÄRA OSTA ebayst fake LC Velvetinesid. Pane veidike raha kõrvale ja soeta originaal. Ma juba lõhnast tajun, et see on üks hirmus kole kraam, mis tuleks oma ihust suure kaarega eemale hoida. Minul lendavad need prügikasti. Kuna hind polnud nii katastroofiliselt suur, siis taga nutma ei hakka!

Hõissa!

2 kommentaari:

  1. Me like teie blogikujundus!

    Ma ostsin ühe tuntud lauvärvi paletti koopia Aliexpressist ja Maybelinne' ripsmekate koopiate kolmpaki. Halvim ost EVER. Need haisesid, kui "ma ei tea mis". :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kujundus veel täieneb, aga aitäh!

      Ma veel lauvärvipalettideni ei ole jõudnud ... aga inimestel on huvi lugeda - peab vist proovima.

      Kustuta