18. detsember 2015

Bruh, a brush


Ka minul nagu paljudel teistel on Real techniquesi pintslid vaieldamatud lemmikud. Ka on nad üsna tuntud, siis ma leian, et nad pikemat tutvustust ei vaja. 

Tundsin, et mu kontuurimine vajaks uut pintslit ja seetõttu läksin Real Techniquesi lehele uurima, et mis uut. Esimese asjana torkas silma (mitte sõna otseses mõttes) ideaalne kontuurimispintsel. Kannab nime Scuplting brush. 


Välimuselt samasugune nagu enamik Real Techniquesi pintsleid, erinevus on vaid harjases. Tegemist on üpriski jämeda ning tiheda kaldpintsliga. Kaldus, et täpselt su põsesarnaga sobituda. Tänu sellele kujule ongi ta lihtsalt ideaalne, hajutab imekergesti. Isegi natuke liiga kergesti. 


Kuna ta on üsna tihe ja jäme, olen teda tihti kasutanud ka jumestuskreemi pealekandmiseks. Teeb sellegi töö jube hästi ära. Kuna ta on sünteetilise harjastikuga, sobib hästi nii vedelale kui kuivale tootele. Mõlemad produktid tulevad pestes pintslist ilma vaevata välja - mis on minu meelest suur pluss, kuna näiteks ecotoolsi veidike tihedamalt kokku pakitud pintslite puhul olen täheldanud, et see on ilge piin. 



Harjased ise on küll sünteetilised aga oi oi oiii kui pehmed! Nagu päris! Ei kriibi ja ei kratsi vaid vastupidi teeb lausa nagu pai. Ja lisaks kõigele on tema hind uskumatult hea - jääb 10€ kanti. Kui võtta võrdluseks teised analoogsed pintslid, on ta lausa et 3x odavam. Ja selle juures kvaliteet ei kannata! 


Hõissa! 




2 kommentaari:

  1. Mul on ka hunnik Real Techniquesi pintsleid ja olen nendega uljuhul rahul :) Ainult silmapintsleid ei ole...need kuidagi ei kutsu ostma miskipärast. Ei teagi miks...

    Nuud motlen, et voiks mone Zoeva komplekti tellida.

    On Sul nendega kogemusi, on nad paremad/halvemad kui Real Techniquesi omad?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul on RT silmapintslid ja kusjuures enimkasutatud, seega soovitan soojalt.

      Zoeva on olemas ja kasutan alati vähemalt üht Zoeva pintslit. Nad on RT pintslitega sarnased, ainus miinus on kättesaadavus. Need kes ei eelista neti teel tellida, on RT parem valik, kuna neid saab kodumaalt ka. Kes aga pole vastu netist tellimisel, telligu kindlasti zoevat, luban, et ei kahetse.

      Kustuta