9. detsember 2015

Gurllll your hurrrr


No taaskord teadmata kadunud teadmata ajaks aga ma pole päris kadunud. Vahepeal kaotan end siia ära...

Ma vahetan juuksetooni tihedamini kui kirjutan blogisse postitusi - ehk siis ma vahetasin taas karva.

Blondist roosaks, roosast lillaks, lillast punaseks ja siis uuesti blondiks, millal see küll lõppeb...

Panin norijate rõõmuks taas pool-nägu-vaid pildi, sest OMETIGI mu ülejäänud nägu on tähtsam kui antud postituse sisu.

.. ja imestatakse, kuidas mul veel juuksed peas on.

1. Mulle on antud äärmiselt hea geen, mis tähendab et mul on pikad tugevad küüned, ripsmed ja juuksed. Isegi kulmud on kergelt Leonid Brežnev (kes ei tea kes ta on ja millised võimsad kulmud tal olid, vajutage nimele). Juuksed küll ei jõua pikaks kasvada, mul on lisaks värvimisele komme neid maha lõigata koguaeg. Ehk juhtub ka selline lugu, et mul on pikemad juuksed kui õlgadeni.. hmm.. 

2. Ma tean mida oma juustel kasutada ja kuidas oma juukseid hooldada. Siinkohal tänaks oma juuksurist empsi. Ole sa tänatud! 

3. Ma tunnistan kammi. Juuksed tahavad kammimist, sest et pusas ja sorakil juus ei ole iial terve.

4. Regulaarselt lõikan juukseotsi. Minu puhul isegi natuke liiga tihti..

Shampoon
Kuna täheldasin et peanahk hakkab käest ära minema, otsustasin igasugu vingeid sõnaühendeid vältima hakata (sulfaadid ja muud möllud) ja valisin eriti pehme shampooni. Lausa nii pehme, et see niisama pähe mätsides ei vahuta - mina panen väikesse topsi törtsu, siis segan selle veega ja alles seguna kallan omale pähe. Vahel kui juustepesu vaheline aeg on pikem kui muidu, pesen sügavpuhastava shampooniga (näiteks Tigi Bed Head meestekas. Nii-nii mentooline) pea puhtaks ning siis BABE Extra mild toredusega "viimistlen".




Ravi ja niisutus
Hetkel kasutan täiesti tavalist "toidupoe" palsamit, mis pakendil lubab tuimalt igasugu toredusi. Teeb siledaks küll. Peanahale ligi ei lase, sest sisu on natuke kahtlane. (Ilmselt kõõmapoiss oleks nobedasti tagasi). Eveline Cosmetics Argan Keratin exclusive hair conditioner 8 in 1 (kes neid nimesid välja mõtleb? On see üldse nimi?)
Kui aga on veits peenemad päevad kui igapäev, poputan oma juukseid igihalja lemmikuga Goldwelli Dualsenses 60 sec maskiga (loe SIIT) või siis Kerasilk Rich Keratin Care Daily Mask'iga. See on ulmekallis, seetõttu ma seda iga pesukord ei kasutagi.




Kamm/hari ja kuumatöötlus
Töötluseks vaid föön. Sedagi harva. Sest enam isegi fööniga "sirgendamine" ei taltsuta mu lokke. Ma andsin alla. Las kuivab loomulikult ja las lokk lendab.
Kamm-harjaks Tangle Teezer. Sest massid surusid peale. Toimib küll.

Hõissa!





4 kommentaari:

  1. What the hell, mul jäi kommentaar poolikuks ja see kadus kuskile ära :D Ma nüüd ei tea kas see jõudis sinuni või ei. Igastahes, mis juuksevärvidega sa värvid ja millisega blondeerid? Mul endal blond ja see on see "õige" aga aeg-ajalt tahaks midagi muud, tihti peale ma kipun sellist värvidega värvima, mida on piin peast ära saada :D Tahaks leida mingi sellise juuksevärvi või toonija, mis kestabki paar pesu ja siis tuleb ilus blond jälle välja.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Igatahes nüüd jõudis. Blondeerin muidu Schwarzkopf'i Blond Me sarja blondeerijaga. Mida saab juuksuritest vast. Nüüd viimane kord laksasin tuimalt Syossi poeblondeerijakäkki pähe, et punasest lahti saada. Kahest korrast piisas. Siis läksin ema juurde toonima (enamasti toonin alati kergvärviga ja üldiselt juuksuris, kui just mingi kärtsu ei taha) ja kui ma ei eksi, siis kasutas ta Wella kergvärvi (segas sinist ja halli... kokku tuli üsna tuhm kartul, mis mulle meeldibki). Kui aga tahad eksperimenteerida ilma katastroofita, proovi Directionsi või Manic Panic toonijaid (soovitan segada miski odava juuksepalsamiga, kergem välja saada ning värvi kulub ka vähem. Küll aga teeb tooni veidike heledamaks). leiad siit -> http://www.colorvibes.eu/ Ja muidugi toonivad palsamid. KC proffesional näiteks -> http://tradehouse.ee/et/?b=5158

      Kustuta