9. detsember 2015

Kuidas käituda?


Mul on mure ja mure on suur. Minuni ikka ja jälle jõuavad Lime Crime tooted ja ma pole endiselt nendes pettunud. Küll aga bränd on ise üpriski skandaalne. Olen ka ise nendest kirjutanud (loe SIIT). Kuna ma sealses postituses kirjutasin et ma enam ei toeta neid ning ei osta nende tooteid, siis seda punkti olen pädevalt jälginud. Küll aga mu härra leiab, et oleks ok kui teeks kingi ja siis kingib Lime Crimet. Omal ajal olin ju suur fänn... Ja ilmselt selle järgi juhindubki, meesterahvas vaevalt oskaks ise midagi muud mulle otsida. Aga ma ei tea kuidas käituda - kas kirjutada neist või mitte? Olgem aus, tooted on toredad ja ma pole kordagi jama partii otsa sattunud, küll aga taust on see, mis on natuke kahtlane. Kuidas oleks mu lugejate arvamus - kas Teid huvitaks? 

Viimased on kaks Velvetini, mis mu kätte on juhtunud, toonides Rave (helendab UV lambi all) ja Pansy. Mõlemad on nö ebatraditsioonilised toonid, üldsegi mitte igapäevased. Rave on neoone roosa, kergelt lillaka alatooniga, minu nahatooniga absoluutselt kokku ei sobi, aga neid kahte segades saab imeilusa roosaka-lilla tooni. Eriti kihvt on nende kahega "ombre" stiilis huulemeiki teha. 

Roosakas lilla on Rave ja tumedam lilla on Pansy

Aplikaator on endiselt sama, ka pakend. Lõhnab endiselt vaniljelikult, toode ise katab ilusti, ei kuivata huuli ning kuivab sametiselt matiks. Püsib kaua ja on üsna musikindel. Küll aga õlisem söök/jook kipub maha huultelt seda kiskuma.




Ega mul suurt pajatada polegi. Sooviks vaid Teie tagasisidet. Kui ma kirjutan Lime Crimest, kas Te loeks? 


Hõissa!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar