20. september 2015

Arvustus // Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade


Kulmud korda ja ilusaks! Läksin massiga kaasa ja soetasin omale selle kurikuulsa Dipbrow kulmu geelvärvi Anastasia Beverly Hillsilt. Esimene ja ainuke toode neilt ja siiani pole pettunud.


Tooniks valisin "Medium Brown". Kuna tellimus tuli niiöelda pimesi, siis ma tükk aega kaalusin, valisin ja mõtlesin, millist valida. Kuna ma vahetan üpriski palju juuksetooni, siis pean valima sellise, mis sobib nii blondi kui brünetiga.. Läksin siis kuldset keskteed pidi. Alguses mõtlesin, et võtan tooni "taupe" aga siis oletasin, et see jääb ehk liiga heledaks. Nüüd aga kui mõelda, võinuks mul olla mõlemid - hea segada ning oma kulmule ideaalset tooni leida.


"Medium Brown" on minumeelest ideaalne hallikas-pruun. Täpselt selline külm toon, nagu ta olema peaks ja mis minu nahatooniga sobib. Kulmusid joonistates ja täites on temaga alguses päris keeruline läbi saada - aga harjutamine teeb meistriks. Selleks, et mitte ülejoonistatud kandilisi võltskulme omandada, on vaja kerget kätt ja peenet pintslit. Vähemalt mul. Kasutan teda vaid kulmusaba konkreetsemaks tegemisel, sest kulmu niiöelda esiosa on ilus ja auguvaba, mis ei vaja täitmist ega "abistamist". Soojendan eelkõige toodet käeseljal ning siis alles kannan kulmudele. Otse topsist kukkuda joonistama võrduks LIIGA tumedad ja võltsid kulmud. Oleks ka teinud pildi, kuidas ma kulme teen, aga mul on kulmupiirkonnas work in progress, ehk ma kasvatan nad natuke jämedamaks. Noorusaja kitkumismaania on möödas ja proovin midagi uut.


Minu arvamus on see, et see toode on igati oma hype't väärt. Ta on tõesti hea asi!

Hõissa!


2 kommentaari:

  1. Tahaks kaaaaaa :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. http://www.beautybay.com/cosmetics/anastasiabeverlyhills/dipbrowpomade/ Palun :)

      Kustuta