12. märts 2018

Catrice näotooted

Ärge näkku lööge, et ma jälle pool aastat surnut olen mänginud... töö nõuab tegemist, see jänes tormab eest ära kahjuks. Aga nüüd ma olen mõneks ajaks ikka tagasi, ma usun :P

Janne kirjutas ja postitas mitmel korral Catrice HD Liquid Foundationi kohta ja see jäi mind kummitama. Nüüd tormasin Kadaka Selverisse ja haarasin omalegi selle. Lisaks muud pahna ka, mis mul ilmselgelt nii hädasti polnud vaja, aga peale kasutamist tõdesin, et on ikka küll. 



Esimese asjana tahan ära märkida, et pakend on uhkem kui nende hind seda lubaks. Lihtsalt väu! 



Kurjajuur mis mind poodi ajas, HD Liquid Coverage ja mul on ta toonis 02 Rose Beige. Mind segas see asjaolu, et neil on valikus vaid 4 tooni ja see on jumestuskreem mis minu nahal oksüdeerus kõvasti, ehk lausa kaks tooni tumedamaks. Kuna ma võtsin teadlikult toon heledama, sest osad täiskatvusega jumestuskreemid kipuvad nii tegema (isegi Kat Von D ulmekallis jumestuskreem, teatud toonides, teeb nii), seega mind see väga ei häiri. Nagu sai mainitud, on see täiskatvusega. Kasutada selpuhul pigem pintslit kui svammi-beauty blenderit, sest viimased kipuvad toodet liiga endasse imema. 



Pakend on klaasist, stiilne ja pipetiga aplikaator, mis on praegu väga moodne. Kuna jumestuskreem on pigem vedelapoolsem on see väga mugav! Hind on nagu Catricel ikka, pigem soodne. 7.25€
Kuivab kiiresti ja jätab puudrise tunde, minu õlisel nahal peale kinnitamist ei kõnni kõva paar tundi kusagile. I dig it! 



Teiseks äratas minus uudishimus korrigeeriv seerum aluskreem. Pakendil nimeks Light Correcting Serum Primer ja toone oli üks mis on Candlelight

Tundub, et tegemist on valgust peegeldava aluskreemiga kuna temas on säratükid mis peale nahka imendumist jäävad nahal sillerdama. Pole silikoonine ning ei täheldanud, et oleks pooridesse vajunud, pigem vedel kreem, mis korrigeerib naha ühtlust ning ehk pikendab jumestuskreemi toimeaega (pole jumestuskreemi veel jõudnud ilma selleta katsetada). Kuna ta on heledam ja jääb ka nahal heledam, siis Catrice jumestuskreemi oksüdeerimine polnud nii ränk. Usun, et tõmmumatele just selle heleduse tõttu ta vist väga ei sobi, mina olen nii valge, et isegi päike ehmatab ära.



Pakend sama vahva nagu jumestuskreemil, klaasist, stiilne ja pipetiga. Hinnaks tal 4,69€.



Kolmandaks puuder, All Matte Plus, sest minusugusel õlipallil pole seda kunagi liiga palju. 

Antud puuder on matistav ning värvitu. Nahal mega kerge! Mul ei ole ühtegi halba sõna öelda, pigem et ma olen uue lemmiku leidnud.



Pakend on plastikust, aga siiski kõrgkvaliteetsem kui mõni kallim bränd. Hind 3,59€ jah, tegelt ka! 




Varsti tuleb üks hästi pikk juustepostitus ja nahahooldusest räägin ka, et ma luban, et teile tuleb nüüd lugemist mõnd aega. Paar üritust on ka silmapiiril (kas see on NYX Face Awards? Maybe :P)

Hõissa!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar