8. juuni 2015

Pekk teeb trenni #12


Mulle aitab selle kaalu ja kõige üle stressamisest. Ma olen lihtsalt äärmiselt õnnetu koguaeg ja seetõttu ka kaal ei kao. Ma teen omaarust KÕIK, et kaal kaoks. Aga ta ei kao. Korraks läheb ja siis on jälle sama seis tagasi - täiesti lambist. Ma ei jõua nii mitte kusagile! 

Stressan nii hirmsasti, et teen rängalt trenni, piiran toitumist ja olen lausa ekstreemselt haiglane ja lõpuks kui ma ei näe piisavalt tulemusi, vajun masendusse, nutan ja ulun ja ei tule koopast (loe: voodist) välja. Ja siis kukub Härra lohutama.. ja ma lasen end lohutada. Ja siis ma emon, et naapalju rämpsu sõin. Surnud ring. 

Seega Pekk läheb suvepuhkusele. Aga ma ei heida kõrvale korralikku toitumist ning trenni - ma hüppan 6x nädalas 20-30 min hüppenööri ja veedan palju aega värskes õhus, joon vett ja teed - see kõik on kujunenud juba harjumuseks. Täna oli esimene päev hüppenööri keksimist. Kirjutasin üles mõõdud ja kaalud ja tegin pildi iseendast. Esimene niiöelda enesenäitamise päev saab olema 9 juuli. Sinna on umbkaudu 4 nädalat. Kui on tulemus näha, siis võin ametlikult jätkata samamoodi ja lõpetada selle stressamise.

Ma ei täida toidupäevikut, ma ei kaalu ega mõõda kordagi end selle aja jooksul - kõik mis ma teen, on see, et ma usaldan oma sisetunnet ja püüan olla õnnelik. Ei emo - sest siis pole põhjust Härral mind ka lohutada. 

Kõik mis ma teen - kasvatan iseloomu! 

Seega 30 päeva hüppenööri alaku! Ei, ma ei tee omale "väljakutset". Hüppenöör on kõige kergem ja lõbusam kogu keha väristamise moodus! Ja olgem aus, see jupp nööri maksab 5-10€. Ei pea kõndima, jooksma, jõusaalis rassima. Mulle sobib. 

                

Hõissa!

9 kommentaari:

  1. Paljud kaalulangetajad on kogenud täpselt sama, mida sina praegu. Kahju,et me kõik peame alguses sama jalgratast leiutama,eks ole? Küll Sa lõpuks leiad selle oma tee, kõige tähtsam on mitte alla anda!

    Vbl oleks Sul abi kaalulangetajate grupiga liitumisest, häid õppetunde saab inimestelt, kes omal nahal aja ära kogenud! http://www.sparkpeople.com/resource/motivation_articles.asp?id=2024
    http://www.buzzfeed.com/sallytamarkin/lifestyle-transformation-advice

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Õnneks on mul ümber mitmeid inimesi, kes on kaalu kaotanud, needki aegajalt poetavad sooje soovitusi, mis aitavad mul maha rahuneda.

      Aitäh!

      Kustuta
  2. Ütled, et teed kõike, et kaalu alandada, Ja siis BOOM "Ei pea kõndima, jooksma, jõusaalis rassima. Mulle sobib." Ränk sulle öelda, AGA SA EI TEE SITTAGI, et kaalu kaotada. Kui sa kaalud nii palju nagu sa kaalud, siis tuleb ikka täiega anda ja vähemalt 3 korda nädalas. Mitte ninnu-nännutada ja ainult öelda, et sa teed midagi. Tee kõik või mitte midagi. Vahepealset jura pole vaja..sellega sa ei saavutagi mitte midagi. Kui sa päriselt tahaks kaalust alla võtta, siis sa teeks midagi võimsat!!! Ära ainult räägi...TEGUTSE!
    PS! BLOGI ON SUL HEA!!! AGA KUI JÄTKUB SEE "MA EI SAA, HÄRRA ON JÄLLE SÜÜDI." "MA EI SAA, MUL OLI KURB OLLA!" "MA EI SAA, ÕUES OLI SITT ILM" JAAA NII EDASI. siis sa ei saagi midagi.
    Avalda see kommentaar või mitte...pole vahet. Peaasi, et see sinuni jõuaks ja sa natukenegi mõtleks sügavamalt ja hakkaks asja korralikult ja pühendunult tegema.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kes Sind hammustas, et nõnda tige? Su arvamus on Sinu oma, ei vaidle vastu.

      Tundub, et elad minuga külg-küljega koos, et tead rääkida :)

      Kustuta
    2. Lisaks veel, et potatoes gonna potate, võimas on Su konkreetne rünnak siin - kui oleksid ise paks, siis teaksid, et see ei aita :) Väike vihje, et mina võtan lõpuks ikka alla, olen seda juba korra teinud, võtku see kasvõi aastaid - Sina jääd ikka idioodiks, lugupeetud Anonüümne.
      Mina tunnistan AVALIKULT, et ma olengi luuser, ja selges eesti keeles on ka kirjas, et ma ei jäta jonni - lihtsalt lõpetan selle pärast stressamise, ning otsin ENDA mooduse kuidas asja ajada. Kui natuke veidike PÜHENDUKS JA SÜVENEKS, siis ka loeks selle minu postitusest välja :)

      Kui homme on päikseline ilm, mine tee üks jalutuskäik õues, rahuned maha äkki ja ei vaeva nii väga pead selle üle, kas keegi on paks ja feilib või mitte :)

      But still, arvamus on Sinu oma, ei vaidle vastu!

      Kustuta
  3. "Ja siis kukub Härra lohutama.. ja ma lasen end lohutada. Ja siis ma emon, et naapalju rämpsu sõin. Surnud ring." SAMAAA!!!

    Ja hüppenöör on küll üks vahva trennijubin. Peaks kah sellega proovima hakkama kodus.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ilmselt pole me ainukesed ;)

      Lõpetasin teise päeva hüplemise just ja naa hea on olla.. väljaarvatud see, et ma ei tunne oma jalgu. :P

      Aitäh, et käid lugemas ja kommenteerimas ja kaasaelamas! :)

      Kustuta
  4. Su sõnad tungisid mulle südamesse, sest see oli kõik, mida olen ise läbi elanud. Polnud ebatavaline, kui ma lihtsalt nutsin, sest tundsin ennast täielikult saamatuna.. :'( Võib olla on tõesti õige, et üritad leida kõigepealt enda tugevalt poolt, ja alles siis alustad. Kuid see on kindel, et ükskõik, kuidas sa ka kaalu langetad, tee seda enda moodi. Lihtsalt jäta meelde, et ükski algus pole kerge!

    Ole tubli ja saadan sulle megahüpersuper kallistused!

    PS aitäh vahva idee eest, hüppenöör on jummala lahe vahend. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Eks "meiesuguseid" on paljusid, mõnele tarkpeale vaid ei mahu pähe, kuidas ei suudeta alla võtta. Try to walk in our shoes, onju :)

      Kalli-kalli. Marss hüppama! (aga ära endale liiga tee!)

      Kustuta