12. juuni 2015

Mis on minu meigikotis?

Suvi on kätte jõudnud ja on ringi rändamist rohkem kui muidu - leian, et igati asjakohane postitus. 
Olen lihtne tüdruk ja endaga pööraselt palju asju kaasas ei kanna, põhiline on näohooldus, väike punnipeitus ja suured ripsmed. Kui tahan olla peenem, teen kerge lainerjoone või veidike suitsusem silm lauvärviga. 


Meigikott on kerge, läbipaistev ja odav. Soetasin Tallinna Kaubamajast umbes 4-5 euri eest ning ta on mind hästi teeninud. Küll hakkab aga vaikselt lagunema ja koguaeg on parajalt rokane ka.. Aga siiski lemmik. Mind võlub tema lihtsus.





Esimese asjana on minu jaoks oluline, et kõik see mis ma omale näkku panen, saab ka maha võetud. Ka kasutan seda mitsellaarvett enne meiki, kreemi ja praimerit. Mistahes ilutoode, mis ma omale näkku mökerdan, on kordi ilusam puhta pinna peal. Garnier 'i puhastav mitsellaarvesi, saadaval kõikides hästivarustatud poodides (Rimid, Prismad, Selverid, Tartu ja Tallinna Kaubamaja) ja hinnaks 6-10 euri, olenevalt poest ja kas on kampaania või mitte. Ka vihjas üks tähelepanelik lugeja, et lettidele on jõudnud selle väiksem vend, ehk mitsellaarvesi väikses pudelis - praktilisem! 


Teiseks on minu jaoks oluline, et nahk oleks hästi niisutatud ja hooldatud ja enne meiki korralik primer all, et ei ummistuks poorid ja meik püsiks kauem laitmatu.. Ka olen ma paras õlinägu. Esimeseks on aastaid lemmik ning igasugu nahaprobleemide puhul abistav Elizabeth Ardeni Originaalne 8Hour cream. Mina kasutan seda peale näopuhastust näokreemina. Küll aga ta haiseb kummaliselt ja on hästi vaseliinine, ei häiri mind kumbki olukord. Lasen sel ilusti sisse imenduda ja tulemuseks niisutatud, terve ja õnnelik nahk.
Kui aga on kiirem ja mõni põletikuline punn näos, kasutan ma apteekidest saadavat Bepantheni kreemi. Kuna mul on ka tihti värskeid tätoveeringuid, on see, millega ma oma pilte ravin. Hinnaks tal umbes neli ja natuke peale euri ja little goes a long way
Kui nahk pehme ja sile, on aeg primeri käes. Minu hetkel kasutuses Catrice Prime and Fine Pore Refining anti-shine base. Minu oma tuli Järve Selverist ja hind oli ~5euri. Mõni postitus tagasi sai kirjutatud, et mulle ta nii väga ei meeldi. Ikka ei meeldi, aga ta teeb oma tööd. Seega ma kasutan ta ära, et endale uus muretseda. Põhilemmik on Benefiti Porefessional.. aga see on 30+ euri.. 


Kui primer paigas, on aeg peituseks. Natuke Fit Me peitekreemi Maybellinelt (antud on toonis 15, mida meil Eestis ei leia. Toodi USAst, sest toon 10 on LIIGA TUME. Maybelline Eesti, miks te narrite põhjamaiseid heledanahalisi?) Peitekreemi hajutan üldiselt Zoeva 110 /face shape pintsliga, kui ei viitsi aga pintsliga mässata, on parim tööriist mu enda näpud (aga puhtad näpud!). Kui punnid peidetud, siis kerge kiht MACi Studio Fix jumestuspuudrit toonis NC15. Kuna ma olen suvel üsna rasune, on see hästi kattev aga matistav. Kasutan temaga koos Real Techniquesi Powder brush'i, mille leiab I.L.U'st ja Kaubamajadest, ka vist Stockmannist. 


Silmade variant on mul vaid siis, kui on pidulikum olukord. Tihti jätan kasutamata ja jään vaid ripsmetušši juurde. Aga igaksjuhuks on alati kaasas Primer, lainer ja lauvärvid. Ka üks pintsel, hajutamiseks.
Lauvärv: Inglot'i Freedon System, lauvärvideks must, sädelev kuldne ja matt nahatoon. Soetatud Lätist.
Primer: Lime Crime Shadow Helper. Ma küll ei toeta seda brändi, aga krt, see on parim primer, mis ma elus kasutanud olen. Kõik lauvärv, lainer ja muu, mis ma silmapeale panen, püsib paigal nagu naelutatud. Kui see kunagi nüüd otsa peaks saama, siis ma olen suhteliselt hädas jälle, ilmselt.
Lainer: Kat Von D Tattoo liner toonis Trooper. PARIM ASI MINU ELUS! punkt. 
Pintsel; Bdellium Tools 785, ideaalne hajutamiseks. 


Huuli niisutan Maybelline Baby Lips sarjas oleva Mint Fresh pulgaga, ripsmed koolutan Tweezermani koolutajaga, ripsmed värvin L'Oreal Volume Million Lashes So Couture tuššiga, kulmud toonin Maybelline brow drama tuššiga, tegelikult täidan augud ka Catrice pliiatsiga, aga see miskitõttu jäi pildile lisamata. Ja kõik kogu kupatuse panen lõhnama parfüümiga, mis mul pisikeses praktilises Travalo's pesitseb. Hetkel meestekas, Versace Eros. 


Mis sinu meigikotis end suviti peidab?

Hõissa!




2 kommentaari:

  1. väga lahe, et kasutad meestelõhna! ma piserdan isegi mõnikord mõnd hästi lõhnavat meestekat peale :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Naiste omad on tihtilugu liiga magusad minu jaoks.. Eks see meesteka kasutamine ole ka veidike see, et hea tunda oma kallima lõhna enda ligi ;)

      Kustuta