14. juuni 2015

Aasta värvilisena // Nädal 23 ja 24


Üks nädal oli vaid üks tegemine, seega ma ei hakanud eraldi postitust selleks tegema, koondan nad kahte nädalasse kokku.


Kulmud: Essence Long Lasting Eyepencil toonis 02 Hot Chocolate, Yaby Lauvärvid toonides Club green ja Coolio cucumber.
Silmad: Too Faced Sweet Indulgences palette lauvärv toonis Nice Ash, Peggy Sage lauvärv toonis Fashion Plum.
Ripsmed: Maybelline the colossal volum' Smoky eyes ja L'Oreal Volume Million Lashes So Couture.


 Yaby lauvärvid toonides Butterfly Blue, Purple elephant, So vein, Coolio Cucumber, Club Green, Kat von D tattoo liner toonis trooper, Maybelline The rocket ripsmetušš ja Ardelli demi wispies, Kulmud: Catrice kulmupliiats Eye Brow Stylist 040 Don't let me brow'n


Minu üritus kamoflaažist, Sleek Makeup Sangri-La collection Supreme palette, Yaby lauvärvid toonides So Vein, Coolio Cucumber, Pure Yellow, Kat Von D Tattoo Liner in Trooper ja natuke hajutasin seda Ingloti musta lauvärviga (63 AMC), Rispmed: L'Oreal Volume million lashes so couture ja kulmud: Catrice kulmupliiats Eye Brow Stylist 040 Don't let me brow'n


Sleek makeup Sangri-La collection Supreme palette, Kulmud Catrice Eye Brow Stylist 040 Don't let me brow'n ja sabaosas Kat Von D Tattoo liner toonis Trooper. Sinine lainer on Lime Crime, aga kuna ma enam seda ei toeta, soovitan Kat Von D Lighting Linerit toonis Bach. (Ma lihtsalt kasutan seda, mis mul on. Ja mul on vähe - olen loov ;)) Ripsmed H&M Elektrisinine rispmetušš ja L'Oreali Volume Million Lashes So Couture.

Hõissa!





1 kommentaar: