6. veebruar 2015

Pekk teeb trenni #7



Nagu lubatud (aga hilinemisega) on aeg mõõtmise ja kaalumise käes!

Kaal alguses: 111,8kg
Kaal praegu: 113,9kg

Mõõdud 1 Veebruari seisuga:

Rind: 117cm
Käsi: 48cm
Vöö: 128cm
Puus: 128cm
Reis: 79cm
Säär: 44cm

Kaal on küll tõusnud, kuigi ma olen korralikult liikunud (päevane teepikkus kisub sinna 10km kanti), jälginud oma kaloreid ja söömist, AGA kehakuju on muutunud. Saan juba inimeste käest komplimente, et ma olen alla võtnud ja muu taoline. Täna mõõtsin end uuesti, ning vööst on läinud maha 2cm! Minu kriitilisele silmale on näha, et kints on rohkem toonuses ja saledam, mis teeb päris rõõmsaks mind. Kuigi kilod tõusid kohati 115kg kanti, on hakanud nüüd sujuvalt langema, nii 200-400g päevas. Et ühesõnaga ma ei tohiks nii väga pabistada selle kaalu pärast vaid jälgima üleüldiseid mõõte, sest kuna ma teen ju lihasharjutusi ka.. ju vaikselt muskel punnitab. Ma ei tohiks tegelt üldse nii palju pabistama ja ajama edasi oma söögi ja liikumise teemat ja kord kuus end kaaluma.. Aga mulle meeldib üles märkida, sest Buduaar Body vajab ju täitmist. :P

Olen suutnud ka elukaaslase trenni tegema panema (inimene, kes tuli minuga jalutama kaasa nii, et istus rattaotsas, lükkas jalaga hoogu ja nosis kommi, et jumala eest mitte ükski kalor ei kaoks.), kuigi ta on normaalkaalus terve inimene. Aga tahab lihast, toonust ja jõudu. Ka olen teda tervislikult sööma pannud ja üritan ka kõiki oma sõpru toita, ja tundub, et naudivad! 

Enesetunne on muutunud paremaks, energiat on rohkem. Uni aga on veel natuke liiga hädine, aga seegi annab lootust. Ma ei ärka nii palju öösiti üles ja magan pikemalt. Kuigi magamajäämisega on endiselt probleeme. 

Joon peale igat söögikorda (hommik, lõuna, õhtu) rohelist teed meega (ja vahel ka sidrun sisse), ning enne magamajäämist sooja vett mee ja sidruniga - see on pannud ainevahetuse pöörasel kiirusel tööle. 

Äkki ma suudan märtsiks enda julguse kokku võtta ja pildi ka postitada :) 

Mul on olnud väga palju tööd vahepeal, et pole aega saanud iluteemalisi postitusi teha. Aga nad tulevad! Sest mul on nii mõndagi magusat teile pajatada :) Võitsin ju Ilulobaja blogiloosist, olen palju insprisatsiooni kogunud ning ma ei jõua ära oodata, mil seda kõike teiega jagada saan :) Luban küll palju, aga ma tegeltkaausalt jõuan kunagi sinnamaale :) 

Hõissa!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar