25. aprill 2014

Lime Crime // Lazuli silmalainer



Pole just igapäevane, kui mõtled, et Hei, võiks täna sinist silmalainerit musta asemel kanda. Kuna mul hetkel erkoranz juuksevärv, tuleb sinine eriti välja.

Kuna ma olen paandunud Lime Crime fänn, siis on ka lainer neilt. Nimeks tal Lazuli ja nagu piltidel näha, täitsa sinine teine. 
Püsivus on okei, aga võiks olla alati parem - eriti minu superõlistel silmalaugudel. 


(Ignoreerida paluks töö korrektsust.. Üldse ei üritanud :P)

Lainer saadaval Lime Crime kodulehel $14 + postikulu $10.95
Love-Make up UK ja Coctail Cosmetics UK.

Mainin aga ära, et lainerid on koguaeg välja müüdud. Seega sobiva tooni jaoks peab peale pikalt passima.

Ühtlasi mainiks siin ära Maybelline the Rocket ripsmetušši.. Ei meeldi. Hari on minujaoks ebameeldiv, eriti et harja otsaga ei saa väiksemaid karvakesi kätte, teiseks kisub minu suhteliselt loomuliku kaarega ripsmed pulksirgeks, vat et isegi allapoole kaardu. Et niiöelda, kiirelt õue-ilma koolutajata tušš peale - süsteem ei toimi. Mökerdan end alati igatpidi kokku sellega.. Ja ma ullike ostsin waterproof versiooni siis selle eemaldamine on PUHAS PÕRGU! Sellega panite, Maybelline, küll ämbrisse. Jään endiselt oma Illegal lenghtsi juurde - sest see on lihtsalt taevalik :)




niu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar