19. märts 2013

Haul // Lime Crime huulepulgad

Sain löpuks küüned taha kahele Lime Crime huulepulgale, mis on alatihti välja müüdud. Ostsin seekord Ebay vahendusel, mitte kodulehelt, seega ma seda imearmast lillat karpi ei saanud. Aga see pole ka kõige olulisem hetkel. Soetasin 2 huulevõiet, mis kannavad nime poisonberry ehk siis metallne lilla ja my beautiful rocket mis on matt oranz. Konsistents on hästi kreemjas ja mõnus, peal püsivad kaua. Ei kuivata huuli, ei lõhna/haise, maitsetud ja läbi ja lõhki vegan. Eriti ilus on neil pakend! Hinnaks läks kokku umbes 20 euri tükk koos saatekuluga, mis pole suurt erinev Lime Crime ametlikult lehelt, ainuke vahe on see, et kodulehelt tuli tolajal ostetud velvetine kaks nädalat ja natuke peale, aga need pulgad 5 päeva!!! Usast! Ma olin töesti hämmingus! Isegi inglismaalt ei tule nii kiiresti! Lilla reaalselt on huultel ilusam, ma lihtsalt veel pean praktiseerima seda pildistamist öiges valguses veel.. Nagu öeldakse, harjutamine teeb meistriks ja no, huultepulkade vastu pole mul miskit.

Oranzi all kasutasin pliiatsiks misslyni smooth lip linerit toonis 15 ja ma vöin ausalt öelda et veel hullemat huulepliiatsit pole ma kohanud. Kulub aga ei tee midagi. Kummaline.

Lilla all kasutasin pliiatsiks manhattani x-treme last liplinerit toonis 563. Ei miskit erilist, teeb oma töö ära. Pluss on et väljakeeratav süsi, pole jändamist teritamisega.










7 kommentaari:

  1. Lime Crime'i huulepulgad näevad lihtsalt võrrrrratud välja!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Nõustun! Oleks rikas ja poleks nad koguaeg välja müüdud siis rabaks kõik endale. :D

      Kustuta
  2. Mul jäi natuke segaseks see hind...Kas üks huulepulk oli 20 eur-i või pakike läks kokku nii palju maksma? Mul nunnumeeter nende huulepulkade suhtes igastahes tõusis :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. üks huulepulk ilma postikuluta on 11 naela (12 euri), lisaks postikulu 5 naela, kokku 16 naela ehk siis 18 euri. Tellisin erinevatel aegadel aga samalt müüjalt, seega pidin kaks korda 18 euri välja käima :) Ametlikul kodulehel on 15.99 dollarit, seega siiski 12 euri. :) iseenesest pole kõige kallim, sest pakend ja värvid on nii vahvad..

      Kustuta
    2. Siinkohal veel mainiks ära et ametlikul kodulehel on postikulu kallim: $10.95 ehk umbes 8 euri, et soodsam on tellida ebay vahendusel kui ametlikult kodulehelt. Ja uudiseks, 1 aprill on huulepulkadel RESTOCK ehk siis kõik värvid paisatakse jälle müüki! :)

      Kustuta