1. aprill 2013

Haul // veel Lime Crime huulevõõpasid

Kuna ma olen nii vaimustuses Lime Crime huulepulkadest ja sünnipäev tulekul, siis tegin omale sünnipäevaks kingi ja otsustasin et ostan veel ühe, peoks vöi nii. Kindlasti soetan ka teised - too good to be true! Tegemist siis väikefirmaga, mis teeb vegan ja cruelty-free huulepulkasid, lauvärve ja glittereid, mis on köik väga hea pigmendiga ja ülivärvilised! Pakendist ma ei hakka rääkimagi :) toon on Geradium ja soetasin love-makeup.co.uk ja hinnaks oli 12 naela. Saatmine 4,50 naela.



5 kommentaari:

  1. http://doedeerelies.tumblr.com/history

    Väga huvitav lugemine selle väikese firma kohta.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Vägagi teadlik sellest, aga huulepulka see ei riku - tegemist hea tootega. Paljudes firmades on valelikke ja isekaid inimesi.

      Kustuta
    2. Siinkohal näiteks minu arvates on eesti maybelline klienditeenindus väga kräpp, aga ma ei löpeta seetöttu nende toodete kasutamist, kuna mulle ei meeldi paar inimest. Kui toode mulle sobib ja ma olen sellega rahul ja toimib (velvetines on näiteks köige lemmikum juba päris mitu kuud) siis ma ka ignoreerin neid laitusi. Ja mul pole lime crimega siiani ühtegi probleemi olnud. Loodetavasti ka ei tule, kuna ma tean kust ja kuidas ma tellin ja arvestan alati paari vimpkaga mis sellel teel ette vöib tulla - näiteks juba see restocki teema, ehk koduleht krässhis.. Pfft, lime crimet kannab nii mitmeid veebipoode, see ei takista mind ostmast :) ja üleülde hädaldatakse nii mõtetute asjade üle. Kandke värve ja olge õnnelikud!

      Kustuta
  2. Väga lahe ere roosa huulepulk!
    Ainuke asi mida ma Lime Crime'ilt tõesti tahaks on nende silmalainerid, mis on lihtsalt nii ägedates toonides et oioi :D


    sillylittlemakeup.blogspot.com

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Silmalainerid on täiesti nö true-to-color ka, see mis näed, seda sa ka saad. olen isegi nillinud, aga lükkan veel edasi, ma saan sama teha hetkel ka lauvärvi ja mixing mediumiga.. kuigi see pole päris see!

      Kustuta