24. veebruar 2016

Dr. Bronners

Mina olen küll õnnelik praegu. Dr. Bronners otsustas nüüd ka Eestis tegutsema hakata. Mu pintslid on nüüd igavesti puhtad. Kuna ma olen neist varem rääkinud (loe SIIT). Dr. Bronnersi Eesti tegijad võtsid minuga ühendust ja uurisid, et ehk soovin ma veel nende asju proovida. Ma olin nõus ja saadeti väike pisike vedelseep, keha ja kätekreem ja väiksed seebitesterid.

Mandli vedelseepi ma olen küll vist igalpool kasutanud. Alates pinstlipesust kuni põrandapesuni välja. Lõhn on tal huvitav, natuke martsipanine. Aga ei ole väga läila, et hakkab häirima. Eriti meeldib mul sellega riideid pesta (lisan tilga pesumasinasse pesupulbrile lisaks).



Enne


Pärast

Testerite kallale ma küll veel ei ole jõudnud minna, aga ma olen rohkem kui kindel, et nad ei jää kasutamata.



Kehakreemist ma küll natuke pettusin, eelkõige lõhnast. Toime on tal rohkem kui suurepärane aga see lõhn ajab mul pea nii valutama :( Pakendil on veel kirjas, et lightly scented. Kohe kindlasti mitte - seda lõhna on kaugele ära tunda! Peaks olema kookos-lavender, aga minu jaoks on ta pigem kanepiseemnelõhnaline, umbes selline nagu kõik LUMI tooted on. Sellest on äärmiselt kahju, kuna ma kasutan üldiselt seda peale jalgade raseerimist, siis ausalt, naha teeb ta vägagi pehmeks ja siidiseks.


Kas te olete Dr.Bronneri asju kasutanud ja mis arvate? Mina igatahes edaspidi ostan nende vedel-või tahket seepi edasi, eelkõige just pintslipesuks - alternatiiv on Beauty Blenderi seep, aga milleks maksta kolm korda rohkem, kui saab palju suurema koguse palju kenama hinnaga?


Hõissa!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar