26. jaanuar 2016

Lime Crime I // Grunge


Viimane kord kirjutasin Venus II paletist, seekord on esimese variandi kord. Ta on pakendilt kui ka koguselt kõik sama, mis Venus II, ehk siis 8 tugeva pigmendiga lauvärvi, pooled matid ja pooled säraga. Toonid on soojad (punakad ja punakas-pruunid) võrreldes II paletiga, kus oli valdav osa külmad toonid. Pakend on papilaadne toode ja sisaldab ka imemõnusat suurt peeglit. 


Toonid on Venus (rusty punane), Shell (säraga rose gold), Aura (helebeez kerge roosaka läikega), Creation (punakas pruun), Icon (tume shokolaad), rebirth (matt lõhetoon), Divine (hallikas-pruun, ideaalne kusjuures kontuurimiseks) ja Muse (lillakas-punane). Lisaks mainin ära, et ma pole suurepärane toonide "selgitaja".. Minu isiklikud lemmikud on Muse, Icon (ideaalne kulmupuudrina) ja Aura ja seda mitte lauvärvina vaid highlightina... Nii ilus särapuudrina! 



Venus I paletis on küll imeilusad toonid, aga ma kahtlustan, et minu nahatooni tõttu ma haaran Venus II poole rohkem. Aga iial ei tea mis elu toob, võimalik et võib juhtuda, et ma ei saa selleta lõpuks elada, hehe.. Piltidel silmameik tehtud ilma primerita või aluskreemita puhtale nahale - selle koha pealt imeline asi!

Hõissa!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar