23. oktoober 2015

Kus su ripsmed on?




Siin. Kade? :) Lugupeetud anonüümne, hoia omale oma riitsinuseõli :)



Hõissa!

9 kommentaari:

  1. Huumor või tragikomöödia (anonüümne siis :D )

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No nassu on ikka täitsa naljakas aga samas nii kurb, et sellised probleemid on inimestel :P

      Kustuta
  2. Inimesed õelad ikka :D minumeelest sellised kommentaarid on naljakad, kuna neid kirjutavad inimesed, kes ise ei julge oma nägu näidatagi.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Minu meelest see pole õel :D Ta oli mure. Mure on suur. Kuhu jäid minu ripsmed?

      Kustuta
  3. Sa oled sellel pildil nagu pilvede alt mari nägu :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma pidin lausa googeldama. Ma arvan, et ma olen ikka enda nägu. Natuke ka oma ema nägu, sest ta jagas geene lahkesti.

      Kustuta
  4. Ilmselt oli sm anonüümsel liiga palju riitsinusõli silma valgunud ning nägemine hägustunud.:P

    VastaKustuta