19. mai 2015

Pekk teeb trenni #10


Mai kuu on käes. Lubasin, et see postitus on olemas 1. mai. Täna aga on juba 19. mai (kella järgi kohe kohe 20 mai.. ) Mis toimps? Mu see vaimne mõõnaaeg alles kestab, aga kaalu suhtes on asjad imeheas korras! Olen suutnud edukalt alkoholist eemale hoida, end pädevalt liigutada ning hoida end motiveerituna. Ostsin nunnud spordiriided (mis küll veel meie ilmade jaoks natuke liiga õhukesed) ja külastasin fitshop'i Telliskivis.

Küll aga mõõdan end ma järgmine esmaspäev - enda motivatsiooniks hakkan seda iga kahe nädala tagant tegema :) 

Kaalu jälgin ma "Happy Scale" äppiga, kus ma saan hea ülevaate, kuidas kaal langeb. Näide alloleval pildil. Ka selline tabel hakkab iga kahe nädala tagant end siin näitamas. 





Vahepeal tõusis kaal peale pikka nädalavahetust hirmsa 117, 5 kilogrammini. Ma pole elu sees nii palju kaalunud! Kuigi peeglist vaadates vaatas hoopis natukene saledam inimene vastu. Juurdlesin ja nuputasin, millest see olla võiks. Alguses arvasin, et pfft, ma olengi paks, mida ma loodan. Siis mõtlesin, et olen palju vett tarbinud - ehk ongi mul kehas see vesi, mis mind raskeks teeb. Kolmandaks süüdistasin pikka nädalavahetust ja alkoholi, mul käisid talgud õlle saatel.. (see oli ka ainuke aeg kogu seni jooksnud kuu jooksul, mil ma alkoholi tarbisin). Ja siis arvasin, et kuna ma tegin nädal aega intensiivselt trenni (no ikka nii, et lihased haiged), et ehku on mul miski lihas kogunenud.. Aga kas see saab tulla nii kiiresti?

Nüüdseks aga on ehmatus möödas, ning kaal taaskord alaneb tasapidi.

Trennist: Kuna ilmad on üpriski sombused, olen oma päevi veetnud tubaselt. Aga ma tõmbasin omale iPadi sellise toreda äppi mis kannab nime Fitnet. Ehk siis paned omale plaani ette, ning siis teed treeneri juhendamisel viis kuni mitu minutit erinevaid harjutusi. Kaks esimest päeva olid retsid, tegin kokku 10 min ja lõpuks mul isegi peanahk oli valulik. Eelkõige jalad ja kann ning käed. Higi tõmbab korralikult lahti ja on tunda, et sellest 5-10 min piisab, et oma süda pumpama saada ning mingeid lihaseid pingutada. Aga kui õues on kuiv ning soe ja hea, tatsan sammud täis :) Küll aga on hakanud põlves vana vigastus piinama ning teeb täiesti valu ja naksub. Praegu on mul abis selleks kinesioloogiline teip. Armas roosa, sest musta polnud. Ta tuli minuni Fitshopist Telliskivis, hinnaga 11€. Teda leiab ka apteekidest ja spordipoodidest. 



Toitumine: Võib öelda, et läheb järest paremaks. Hommikul - munaomlett spinati, kodujuustu ja tomati/kurgiga, kõrvale kohvi, lõunal kui on võimalik, siis korralik roog liha, juurviljade ja riisi/tatraga. Kui aga ma pole kodus, siis on mul sõbraks toiduasendaja IconFitilt või teen hommikul smuuti, mis endaga kaasa tarin. Õhtul kerge supp või salat kanaga. Püüan hoida kõike tasakaalus ning võimalikult tervislik. Ka ei taha ma ekstreemsustesse langeda ning ei keela omale midagi - küll aga jälgin, et kõik toimuks mõõdukalt. Küll aga sai ükskord kommi ja kartulikrõpse nositud ja mul oli pärast süda nii paha! Joon hästi palju vett, 2,5-3 L. Rohkem lihtsalt ei suuda.

Väike näide, mis moodi Birks "maiustab" (Taldrikul lestakala filee, aasiapärane juurikawok, riis ja kodujuust. nomnomnom!)


Aga Iconfitist ja minu "kiirtoidust" lähemalt:






Iconfit on meie kodumaine oma toodang, ehk siis toiduasendaja, mille sa segad veega (võid ka piimaga) ning annab sulle vajalikud vitamiinid ning energiat päeva jätkamiseks. Igatahes, lubab hirmsasti kaalu alandada ja sada imet, aga mina sellel eesmärgil ei võtnud. Mulle pigem meeldib see, mis tal sees on, ning aitab mul omastada aineid, mis muidu puudu jääb. St ma ei kasuta seda hirmsa dieeditamise eesmärgil (ehk siis ei joo seda 3x päevas ja tahket tarbin vaid 1x), vaid tarbin siis, kui mul pole võimalik süüa. Ehk kasutangi toidukorra asendajana. Ma ei näe põhjust, miks ma peaks oma keha piinama näljutamisega.  Maitse on mõnus banaanine ja pole üldsegi tehislik ja siiani pole midagi kurta. Tavaliselt pistan kulbitäie smuuti sisse, kuhu lisaks läheb igasugu erinevaid häid asju, mis käepärast on. Täna oli õun (Granny Smith), arbuus, ingver, brokkoli ja põldmarjad. Ka läks veidike sidrunimahla ja terake cayenne pipart (see on asi millega ei tasu liialdada). Smuutide sisu on igakord erinev (vahel spinat, brokkoli, pirn/õun ja marjad). Kuna ma kasutan banaanimaitselist pulbrit, siis ma banaani ei lisa. Seda söön õhtul ampsuks, kui pisike näljapisik enne unne minekut näpistab, aga kell juba nõnda palju, et ei taha suurt söömat teha. IconFiti ostsin ma Fitshopist Telliskivist ja hinnaks tal oli 23.76€ (ma võtsin kilose karbi). Ka pakkisin ma ta ümber säilituskarpi, kuna kilekotisüsteem mis mind ees ootas oli väga ebameeldiv ja tolmune. Ka oli tal kaasas kaks 60ml kulpi :) Ehk peaks kilost saama 28 kokteili. 





Hõissa!



3 kommentaari:

  1. Nii ja mis maitsega see pulbrijook ka on? :) Ma kunagi proovisin ühe pudelitäie sellist möksi kaanida, kuid see lihtsalt maitses nagu maasikamaitseline (või oli see nüüd banaanimaitseline) jahujook.

    Minul tuleb enne päevi nagu raudpolt 1-2 kg juurde ja paari päeva jooksul ei liigu kaal grammigi allapoole. Ja siis üks hommik ärkan ning naksti on kõik kadunud. Weird. :D

    Edu sulle kullake, sa pole üksi :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Pulber on täielik banaan. Mitte tehisbanaan vaid päris banaan! Mind üllatas, kuna ma olen seda dietmixi joonud, maasikaoma ja see polnud üldse hea. Aga on inimesi, kes seda kiitsid.

      Päevadega on mul sama asi.. Ilge posu kilosid koliseb juurde. Aga minul nad maha ei kolise nii lihtsalt :D

      Aitäh nunnu, et oled minuga! :)

      Kustuta