23. mai 2015

Aasta värvilisena // nädal 21


Kuna mul on vahel kiired ajad ja siis jälle ei ole, otsustasin, et kui on kiire, leian aega, et kasvõi pisikese huulepulga "swatchi" instagrami panna. Kui aega natuke rohkem, siis ka väike silmameik. Kui on aega maa ja ilm, teen full-face blogipostituse. Siis ei kao ma täiesti ära ning arenen edasi. Muidu ma ei jõua omadega kusagile. Teen elu lõpuni kõverat lainerjoont ;P Kui pakub huvi ja oled tihe instagrami külastaja, siis võid ju seda follow nuppu silitada ja mul silma peal hoida :) Seal kajastub ka pekk teeb trenni raames pisikesi killukesi.. @lustikummut.

 

•Kulmud: Kat Von D Tattoo liner toonis Trooper, Make Up Store Microshadow toonis Smog.
•Silmad: Peggy Sage lauvärv toonis Violet Magic, Make Up Store Microshadow toonis Smog, OCC Glitter toonis Beige
•Ripsmed: L'Oreal Volume Million Lashes So Couture.


OCC huulepliiats toonis Trick ja OCC Lip Tar toonis Annika.


•Kulmud: Catrice Eye Brow Stylist 040 Don't let me brow'n, Maybelline Brow Drama gel toonis Medium Brown, 
•Silmad: Make Up Store Microshadow toonis Smog, Peggy Sage lauvärv toonis Bleu Azur, Essence Gel Eye pencil in 04 Blue Lagoon, Too Faced lauvärvtoonis Cop A Teal, Kat Von D Tattoo Liner toonis Trooper, H&M Electric Blue ripsmetušš and L'Oreal Volume Million Lashes So Couture Ripsmetušš


Kat Von D Everlasting Liquid Lipstick toonis L.U.V. (Toon tegelikuses natuke sügavam ja kirkam lilla.. lihtsalt ei õnnestunud õige tooni tabamine)


OCC Lip Tar toonis Black Metal Dhalia (selle huuletooni võõpamisega läks mul ikka ropult kaua aega.. Ilmselt oli mul aega ülearu. Ka oli valgus fantastiline ning ma sain kaameraga ideaalselt läbi.. oh aegu ilusaid :)

Hõissa! 



3 kommentaari:

  1. See glitter on nii äge silmadel. Ma olen viimasel ajal hakanud rohkem tumedaid silma meiki tegema ja no see glitteriga meik sobib ideaalselt diskoõhtuks - mitte, et ma üldse diskodel käiksin. :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma ei saanud seda glitterit mitte kuidagi püsima, tahtis koos lauvärviga jalutama minna. Seetõttu on ta ka veidike patchy. Aga siis tuleb diskole minna! Peale pulmatseremooniat glitter silma ja mini selga ja saba lehvitama :D

      Kustuta
    2. Ma ei saanud seda glitterit mitte kuidagi püsima, tahtis koos lauvärviga jalutama minna. Seetõttu on ta ka veidike patchy. Aga siis tuleb diskole minna! Peale pulmatseremooniat glitter silma ja mini selga ja saba lehvitama :D

      Kustuta