28. veebruar 2013

Toode mis rikkus mu naha // ei meeldi!

Nüüd ma räägin ausalt, tootest, mis rikkus mu naha, rikkus mu enesetunde ja oli paras põnts mu rahakotile. Tegemist Neutrogena visibly clear pink grapefruit facial wash. Toode tutvustus on paljulubav ja näiliselt mu nahale sobiv: igapäevaseks kasutamiseks mõeldud värskendav pesuvahend muudab naha puhtaks ja värskeks ning annab terve jume. Lisaks ei pidavat see liigselt kuivatama ja pidi puhastama õrnalt.

Minu kogemus aga oli risti vastupidi. Esimesed päevad tundsin et hirmsasti kisub ja see kreemide kogus mis ma näkku uhasin peale pesu, oli hirmus. Nädal möödudes hakkasid tekkima punased laigud, punnid, nahk läks reaalselt katki. Vaatepilt polnud ilus. Siis ma ka lõpetasin toote kasutamise. Ma võin ausalt öelda, et mitte ÜKSKI toode pole nii katastroofiliselt mu kapriisel nahal toiminud. Minu arvamus: vihkan seda! Isegi silmalaul olid suured mädased punnid! Lihtsalt kohutav!

Puhastusgeel ise maksis mulle viis euri, ravi juurde lisada umbes sada.. Seega, ma endiselt soovitan, neiud.. Ärge ostke neid odavaid näopesugeele kui teil on õrn ja tundlik kuiv nahk.. Eriti talvel. Eelistage looduslikku või seda mida teie kosmeetik teile välja kirjutab.


Siit ka pöhjus, miks ei ole tulnud uute toodete kohta postitusi või look'e ... Näonahk oli nii õrn, et ei kannatanud seda meigikogust. Aga ma teen järgi söbrapäeva meigivärgid. Olen siiralt pettunud et seda öigel ajal teha ei saanud.



6 kommentaari:

  1. Kõlab pigem nagu allergiline reaktsioon.. ise kasutan seda aegajalt ja pole midagi halba veel juhtunud. Lõhn väga ei meeldi- meenutab liiga palju kodukeemiat.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Eks ta allergiline oli jah, mind häiris ka löhn, ei midagi värskendavat.

      Kustuta
  2. Jube. Mulle endale samas sobib ilusti, aga eks inimesed oni erinevad, igaljuhul hirmus mõelda, et miskit sellist võib juhtuda nagu sul.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kummaline, ma vördlesin kahe neutrogena toote sisaldust ja polnud midagi seal sellist mis oleks nii trastiliselt erinev olnud. Yks ärritab mind ja teine mitte.. Vöibolla on mu nahk örnemaks muutunud, see on ka vöimalus. Örnemast veel örnemaks. Raske elu. :D

      Kustuta
  3. Lõpuks üks saatusekaaslane (ma ei tea kas Sa neid vanu kommentaare näed/loed). Minul on ka selle toote vastu kas siis allergia vms, igatahes minu nahale see ei sobi. Tekkisid pisikesed väikesed villilaadsed punnid ja ei kao kuskile. Ometigi ostsin kuna soovitati, et rasusele nahale sobib hästi jne jne. Kasutan vana head sebamedi edasi ja püüan näo korda saada. Samuti olen nahaarsti ootejärjekorras.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Näen ja loen ja vastan ka! Hea kuulda, et ma pole ainuke, ka mu heal söbrannal juhtus taoline asi. Loodan, et paraned ja ei jäta nahale suurt märki maha :)

      Kustuta