13. juuni 2016

INSTAGRAMI KULM

Hei!
 Tänane video on all about brows, ehk mu lemmik osa meigist, aga kōige vähem lemmikum osa meigi tegemise juures hehe... Videos seletan ära, mis tooteid kasutan ja kuidas kasutan. Väga paljud uurivad mu käest, et kus oma kulme teen ja vastuseks on, et alati teen ise! Loodan, et ehk ōpite videost midagi ning kindlasti pange like ja subscribe. 



Aitäh! 

2 kommentaari:

  1. Sul on endal juba loomulikult päris hea kujuga kulm ja materiali on ka kuhu joonistada! Ma olen liiga hull perfektsionist ja mul võtab niiiiiii kaua aega kulmudega joonistamine ja siis ma ka pole rahul! :<

    VastaKustuta
  2. Hehe ma saan täiega aru! Mulle vahel tundub ka, et mida kauem teen seda parem tulemus 😂 Aga eks see "materjal" mis mul on, pole lihtsalt tulnud. 😄

    VastaKustuta